هفته فرهنگی شهرستان ورامین برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۰:۴۲:۰۸
کد خبر: ۷۷۲۰۱۶
هفته فرهنگی شهرستان ورامین برگزار می شود
سرپرست فرمانداری ورامین از برگزاری هفته فرهنگی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  استان تهران؛ حسین کاغذلو روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : هفته فرهنگی ورامین با رویکرد افزایش نشاط و خلاقیت اجتماعی و توسعه فرهنگ عمومی با محوریت اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

حسین کاغذلو افزود : این برنامه با هدف معرفی ظرفیت های شهرستان ورامین در حوزه های مختلف از جمله آداب و رسوم ، آثار تاریخی  ، هویت دینی و فرهنگی ، پوشش و مناسبت های ویژه شهرستان برگزار می شود.

وی با تأکید بر این که در اجرای برنامه های هفته فرهنگی نباید تک بعدی عمل کرد اظهار داشت : اجرای برنامه های هفته فرهنگی می تواند با رویکرد اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، علمی و آموزشی خود را در مقوله های مختلف زندگی مردم به نمایش گذاشته و تأثیر مستقیم بر هویت فرهنگی چامعه داشته باشد.

وی یکی از مهترین برنامه های هفته فرهنگی شهرستان ورامین را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعلام کرد وافزود: جامعه امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ ایثار و شهادت که خنثی کننده توطئه دشمنان نظام است نیاز دارد و لازم است تا از هفته فرهنگی شهرستان برای این امر بهره برد.

کاغذلو از برپایی نمایشگاه کتاب ، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی ، برپایی موزه آثار تاریخی شهرستان ورامین ، برپایی ایستگاه قصه گویی ، اجرای تئاتر خیابانی ، برپایی نمایشگاه خوشنویسی، پخش فیلم و راه اندازی رادیو کتاب به عنوان مهمترین برنامه های هفته فرهنگی ورامین یاد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز