رئیس شورای اسلامی شهر پردیس تاکید کرد:

نیاز مبرم پردیس به مدیریت واحد در اجرای امور فرهنگی

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۱:۳۰
کد خبر: ۷۷۲۵۶۴
نیاز مبرم پردیس به مدیریت واحد در اجرای امور فرهنگی
سیدعلی موسوی، با اشاره به نیاز مبرم این شهر به مدیریت واحد در اجرای امور فرهنگی، اشتغال را مهمترین مطالبه شهروندان خواند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سیدعلی موسوی جوردی اظهار داشت: یکی از مشکلات حال حاضر در اجرای مباحث فرهنگی شهر پردیس، کثرت متولیان اجرای این امور است.

وی تصریح کرد: این شرایط گاه شهروندان علاقه مند به مشارکت در امور فرهنگی را دچار سردرگمی کرده و مشکلاتی را نیز برای اختصاص اعتبارات لازم از سوی مدیریت شهری ایجاد می کند، از این رو تشکیل و راه اندازی یک مدیریت واحد فرهنگی در پردیس به منظور انسجام بخشی بیشتر به مباحثی از این دست، کاملا حس می شود.

این مقام مسئول، مساجد را پایگاه های مهم فرهنگی در شهر خواند و افزود: مدیریت شهری پردیس همواره به مساجد بعنوان یک بازوی توانمند در توسعه امور فرهنگی می نگرد، از این رو تعامل با این پایگاه های فرهنگ ساز در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس با بیان اینکه پردیس در برهه زمانی حساس و مهمی قرار دارد، افزود: وجود مسائل مختلف پیرامون شهر پردیس، چالش هایی را برای شهر و شهروندان ایجاد کرده که عبور از این برهه حساس و تبدیل چالش ها و تهدیدها به فرصت های گرانبها، نیازمند تعاملی تنگاتنگ میان مردم، شورای اسلامی شهر، نهادهای مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی و از همه مهمتر روحانیت معزز است.

به گفته موسوی جوردی، پردیس طی دوره چهارم از داشتن شورای اسلامی شهر محروم بود و امروز مردم این شهر برای رفع مشکلات و گره های خود به این مجموعه مراجعه می کنند و حجم این مطالبات بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد: از این رو، اعضای شورای اسلامی شهر پردیس طی جدولی مدون و زمان بندی شده به صورت روزانه در محل ساختمان شورا پاسخگوی شهروندان هستند و تا کنون بیش از ۶ هزار درخواست از سوی شهروندان مطرح شده که اشتغال بخش عمده این مطالبات است.

 

نظر شما