امروز رخ داد:

دستور استاندار تهران برای تجهیز مجتمع فرهنگی و راه اندازی سالن سینما در شهرستان قدس

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۳۰:۴۳
کد خبر: ۷۷۴۷۶۷
دستور استاندار تهران برای تجهیز مجتمع فرهنگی و راه اندازی سالن سینما در شهرستان قدس
استاندار تهران در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان و شهرستان قدس بر ضرورت راه اندازی سریع سالن سینما و تجهیز امکانات نگارخانه و سالن تئاتر در قدس تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ محمدحسین مقیمی در نشست کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی در سفر به شهرستان قدس با اشاره به ضرورت ارتقاء امکانات فرهنگی و توسعه برنامه فرهنگی شهرستان گفت: باید در برنامه ششم توسعه کمبودهای فرهنگی لحاظ شود و یکی از راه ها تأمین امکانات از طریق اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده در دهیاری ها است.

او افزود: در همه مسائل اجتماعی و رفتارهای هنجاری در جامعه موضوع فرهنگ سازی در میان است و از طریق مسئولیت های اداره فرهنگ و ارشاد این موضوع قابل تحقق است.

استاندار تهران با بیان اینکه برای حل مشکلات فرهنگی اقدام جهادی همه دستگاه ها نیاز است تصریح کرد: دشمن در مسائل فرهنگی با تهاجم قوی تری از فشار اقتصادی وارد می شود و ادارات ارشاد باید با همکاری دستگاه ها و بخش خصوصی قوی تر وارد شوند.

مقیمی گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد به دلیل ماهیت مستقلی که دارند در توسعه فرهنگ شهرستان قدس می توانند بسیار مؤثر باشند.

او با انتقاد از نبود سالن سینما، نگارخانه و سالن تئاتر و کمبود رسانه ها و روزنامه های مستقل و محلی در شهرستان قدس افزود: برای افزایش نشاط اجتماعی در شهرستان قدس باید توسعه فضاهای فرهنگی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد در دستور کار قرار بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز