انتخاب بیست شهردار مدرسه در منطقه ۲۲

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۴:۴۹
کد خبر: ۷۷۵۱۶۵
انتخاب بیست شهردار مدرسه در منطقه ۲۲
بیستمین دوره انتخابات شهردار مدرسه در بیست مدرسه منطقه 22 با حضور بیش از 6 هزار دانش آموز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ مجید رباطی قائم مقام شهردار منطقه 22 با حضور در برنامه انتخاب شهردار مدرسه پسرانه شهید حسن باقری، طی سخنانی، خاطر نشان شد: این طرح، تمرینی مناسب برای دانش آموزان در راستای، آشنایی با مدیریت شهر، مشارکت پذیری ، مسئولیت پذیری است.  

قائم مقام شهردار منطقه 22 در ادامه، برگزاری تور نیم روزه ویژه شهرداران مدارس و معاونین آنان را از شهرداری منطقه22، باهدف آشنایی وظایف هر معاونت و ساختار شهرداری را در دستور کار معاونت امور اجتماعی قرار داد.

در ادامه این برنامه سفیری معاون اموراجتماعی و فرهنگی منطقه22، گفت : انتخابات طرح شهردار مدرسه امروز در 20 مدرسه با هدف مشارکت پذیری و شخصیت بخشیدن به دانش آموزان با تاکید بر اهمیت آنان به عنوان آینده سازان جامعه، آشنا شدن با تصمیم گیری جمعی و مشخصه های آن و ارتقاء سطح آگاهی آنان برگزار شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه22، در ادامه گفت: این انتخابات در مقاطع متوسطه بود و در هریک از مدرسه ها انتخاب  شهردار و 8 معاون (عمران و ترافیکی ، ایمنی و سلامت ، خدمات اجتماعی و رفاهی ، ورزش و فرهنگی ، برنامه ریزی ، محیط زیست ، همیاری تحصیلی ، مشارکت محلی ) انجام شد.

 

نظر شما