دیروز رخ داد ؛

تاکید استاندار تهران بر تسریع در اجرای طرح توسعه شهر فرودگاهی امام(ره)

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۴:۲۴
کد خبر: ۷۷۵۱۶۶
تاکید استاندار تهران بر تسریع در اجرای طرح توسعه شهر فرودگاهی امام(ره)
استاندار تهران گفت:محدودیت های اقتصادی باعث شد در توسعه و تکمیل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به هیچ عنوان به سرمایه گذاری و استفاده از تکنولوژی کشورهای توسعه یافته دل نبندیم، از این رو باید از منابع داخلی و نیروی انسانی کارآمد در این بخش استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران محمد حسین مقیمی استاندار تهران عصر دیروز از شهر فرودگاهی امام (ره ) بازدید کرد. وی در نشستی با حضور فرماندار شهرستان ری ،مدیرعامل و مسئولان شرکت شهر فرودگاهی گفت: فرودگاه امام خمینی(ره) و فرودگاه مهرآباد به دلیل امکان نقل و انتقال مسافران به اقصی نقاط دنیا و شهرهای داخلی کشور نقش مهمی دارند.

او افزود:سرعت توسعه فرودگاه ها باید متناسب با پیشرفت دنیا باشد و این مهم نیازمند سرمایه گذاری است.

مقیمی در بازدید از شهر فرودگاهی امام(ره) با تاکید بر اینکه باید مشکلات عمران و توسعه این طرح عظیم در کمترین زمان حل شود، اظهار داشت: استانداری تهران با تمام قدرت به دنبال ایجاد هم افزایی در میان دستگاه های اجرایی استان برای توسعه شهر فرودگاهی است.

او عنوان کرد: این طرح که متشکل از منطقه ویژه اقتصادی، منطقه آزاد اقتصادی و بندر خشک است باید با هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی استان به سرعت تکمیل و وارد چرخه اقتصاد کشور شود.

مقیمی با بیان اینکه توسعه شهر فرودگاهی علاوه بر استان تهران باعث توسعه کشور می شود، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی که کار مشابه این شهر در استان انجام می دهند، نباید ایجاد این منطقه اقتصادی را برای خود رقیب تصور کنند.

او در ادامه با اشاره به تحریم های ظالمانه غرب علیه ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: محدودیت های اقتصادی باعث شد در توسعه و تکمیل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به هیچ عنوان به سرمایه گذاری و استفاده از تکنولوژی کشورهای توسعه یافته دل نبندیم، از این رو باید از منابع داخلی و نیروی انسانی کارآمد در این بخش استفاده شود.

استاندار تهران تاکید کرد: استفاده از نظر جمعی، روش های نوین علمی و به کارگیری تمام ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری موجود در کشور می تواند راهکار خوبی برای توسعه و عمران شهر فرودگاهی در کمترین زمان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز