برنامه های مدیریت شهری برای کنترل دیابت شهروندان در محله های مرکزی شهر تهران

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۱:۴۲
کد خبر: ۷۷۵۵۲۷
برنامه های مدیریت شهری برای کنترل دیابت شهروندان در محله های مرکزی شهر تهران
شهردار منطقه 11 تهران از برنامه های مدیریت شهری این منطقه برای کنترل دیابت شهروندان محله های مرکزی شهر تهران در هفته دیابت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ نصراله آبادیان با اعلام این خبرگفت: همزمان با آغاز هفته دیابت، ویژه برنامه های سلامت محور با هدف آگاهی شهروندان از علائم، نشانه ها و عوامل خطر برای انواع دیابت به منظور تشخیص زود هنگام این بیماری از 19 لغایت 26 آبان ماه در دست اقدام است.

وی افزود: برپایی جشنواره بزرگ غذا با عنوان تغذیه سالم ویژه ی دیابتی ها در مجموعه پردیس سلامت، انجام تست های غربالگری و قند خون در میادین میوه و تره بار سطح منطقه، برگزاری همایش بزرگ دیابت با حضور پزشکان مجرب و..از اهم برنامه های در نظر گرفته در هفته دیابت است.

آبادیان اظهار کرد: هم چنین به منظور مشارکت سالمندان و ارتقاء روحیه و افزایش نشاط وشادابی سالمندان مبتلا به بیماری دیابت، برنامه های ویژه اعم از مسابقات شطرنج ، خوشنویسی  و.. تمرین شعر و سرود، کارگاه های آموزشی شاد زیستن و...در مجموعه پردیس سلامت برگزار می شود.

شهردار منطقه 11 با بیان این که تشخیص و درمان اولیه برای جلوگیری از عوارض دیابت و دستیابی به سلامت نقش مهم و کلیدی دارد؛ افزود: در این راستا با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان روزبه، درمانگاه امام صادق(ع) و.....غرفه های دیابت  مستقر در زیرگذر حضرت ولی عصر (عج) با عناوین گفتگو در شهر با موضوع خانواده و دیابت، غربالگری دیابت ، سلامت روان و دیابت، تغذیه و زندگی سالم، آموزش و مشاوره دیابت و.. روز چهارشنبه 23 آبان ماه از ساعت 9صبح پذیرای عموم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز