دهیار قمصر :

کتاب خواندن بهترین راه برای افزایش دانش عمومی است

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۰:۱۵
کد خبر: ۷۷۵۸۰۷
کتاب خواندن بهترین راه برای افزایش دانش عمومی است
دهیار و اعضای شورای اسلامی قمصر و مسئولین فرهنگسرای رضوان به مناسبت روز کتاب،کتابخوانی و کتابدار با حضور در کتابخانه عمومی این روستا، بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛  اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در بازدید  از کتابخانه این روستا ، ضمن تبریک به مناسبت این روز و قدردانی از زحمات کتابدار کتابخانه عمومی روستا با تأکید بر اهمیت و جایگاه کتابخانه ی عمومی در توسعه فرهنگی روستا ، کتابخوانی را بهترین راه برای افزایش دانش عمومی عنوان کرد.

دهیار قمصر ارتقاء امور فرهنگی را در اولویت فعالیت خود دانست و گفت : از تمامی فعالیت ها و امور فرهنگی حمایت می کنیم تا بتوانیم قدم های خوب و موثری در راستای پیشرفت امور فرهنگی در سطح روستا برداریم و اماکن فرهنگی بیش از پیش با قدرت به کار خود ادامه دهند .

وی با بیان اینکه باید به امور فرهنگی توجه ای ویژه شود ، یادآور شد : مسئولین امور فرهنگی باید انرژی و وقت بیشتری در خصوص برنامه های فرهنگی بگذارند تا بتوانیم روستایی آباد به لحاظ فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم .

محمود مالمیر رئیس شورای اسلامی قمصر نیز در حاشیه این بازدید ضمن تبریک روز کتابدار به کتابدار کتابخانه عمومی روستا و تشکر از زحمات وی از نحوه فعالیت در کتابخانه گفت : کتاب غذای روح بشر است  .

مالمیر افزود : کتابخانه ی عمومی در پر کردن اوقات فراعت دانش آموزان نقش مهمی دارد و اهمیت دادن بیشتر به این مجموعه با ارزش فرهنگی همیشه در اولویت برنامه های مجموعه بوده و با احداث مجموعه فرهنگسرای امیر کبیر روستای قمصر بسیار از کمبودهای کتابخانه عمومی روستا رفع خواهد گردید.

 

نظر شما