نگاهی امیدوار کننده بر آنچه روحانی در نشست امروز هیات دولت گفت؛

در هیأت دولت هر کجا از نیروی جوان تر استفاده کردیم، نه تنها پشیمان نشدیم، بلکه راضی و خشنود هستیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۲:۳۷
کد خبر: ۷۷۶۰۲۷
در هیأت دولت هر کجا از نیروی جوان تر استفاده کردیم، نه تنها پشیمان نشدیم، بلکه راضی و خشنود هستیم
دکتر حسن روحانی در جلسه هیات دولت امروز گفت: در هیأت دولت هر کجا از نیروی جوان تر استفاده کردیم، نه تنها پشیمان نشدیم، بلکه راضی و خشنود هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ کارنامه‌ی موفق اعضای جوان کابینه دولت تدبیر و امید، نویدبخش رویکردی جوانگرایانه به سمت‌های مدیریتی در کشور شده و در همین راستا با روند نسبتا بهتری در رده های میانی و استانی مدیران جوان و متخصص در حال ورود به بدنه‌ی مدیریت میانی و کلان کشور هستند. رویکردی که به ایجاد راهکارهای تازه برای حل مسائل و مصائب کهنه کشورمان امید بسته است و این راهکارهای تازه را در ذهن مدیران متخصص جوان می جوید و خوشبختانه به عنوان تجربه ای مثبت و موفق با اقبال عمومی مردم قرار گرفته و نتیجتا در نشست امروز هیأت دولت بر زبان رئیس جمهور کشورمان جاری شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت ضمن اشاره به حمایت دولت از  اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان،  افزود: به هر حال جوان‌ها باید بیایند و مدیریت‌ها را به عهده بگیرند. نسل جوان، مدیران آینده کشور هستند و لیاقت‌های بسیار خوبی دارند. در هیأت وزیران هم هر کجا از نیروی جوان‌تر استفاده کردیم، نه تنها پشیمان نشدیم، بلکه راضی و خشنود هستیم زیرا به خوبی و پرتلاش کار می‌کنند و مدیران ارشد هم باید مدیران جوان را سر کار بیاورند یعنی معاونین و مشاورینی که معرفی می‌کنند از نسل جوان باشند و از آنها استفاده کنیم.

این جملات روحانی بیشتر از همه اذهان را به سمت دو چهره پرتلاش و موثر کابینه معطوف می نماید.  

محمد جواد آذری جهرمی وزیر جوان، متخصص و موفق ارتباطات و فن آوری اطلاعات که عنوان جوان ترین وزیر تاریخ ایران را با خود دارد و علی اصغر مونسان معاون رییس جمهور و رئیس پرتلاش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که در مقایسه با سایر اعضا کابینه دوازدهم تلاش های فراگیر و پر رنگ تری برای حضور موثر در جایگاه های حاکمیتی خویش داشته اند و کمتر کسی است که تاثیر حضور وزیر جوان کابینه را در بهبود نسبی وضعیت انتشار اطلاعات، اجرای فرآیند رجیستری و حضور موثر وهمیشگی در روند اجرایی فعالیت های وزارتخانه را ندیده بگیرد یا بتواند نسبت به حضور مستمر مونسان در شهرها و استان های اقصی نقاط کشور، بازدید مستقیم از شریان های گردشگری و توجه متوازن وی به هر سه ضلع مثلث حوزه تصدی اش یعنی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ابراز تردید کند.

باید دید حالا که رئیس جمهور هم مثل عموم نخبگان جامعه تاثیر مثبت و موفق انتخاب و انتصاب جوانان در کرسی های کلان مدیریتی را لمس کرده است و از سوی دیگر آزمون اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان را تا اینجا به خوبی گذرانده است، در روزهای حساس پیش رو تا چه اندازه این نسخه شفا بخش را در انتخاب مدیران کلان وزارتخانه ها و استانداری ها برای درمان کندی حرکت بخش های مختلف مدیریتی کشور به کار خواهد بست تا بار دیگر چونان امروز از نتیجه به کار گیری وزرا، مدیران و استانداران جوان خوشحالی خویش را ابراز و احراز کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز