رییس کل دادگستری استان تهران:

خدمت به مردم ایران اسلامی افتخار مسئولان قضایی است

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۸:۱۳
کد خبر: ۷۷۶۱۰۹
خدمت به مردم ایران اسلامی افتخار مسئولان قضایی است
مراسم تودیع و معارفه همزمان دادستان و رئیس دادگستری شهرستان ورامین در سالن همایش شهرداری ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، مراسم تودیع و معارفه همزمان دادستان و رئیس دادگستری شهرستان ورامین در سالن همایش شهرداری ورامین برگزار شد.

در این مراسم اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران ،جمالی پور فرماندار شهرری، نقوی حسینی نماینده مجلس ،مسئولان قضایی و انتظامی حضور داشتند.

photo_۲۰۱۸-۱۱-۱۵_۰۹-۳۶-۰۷

رییس کل  دادگستری استان تهران در این مراسم گفت: خدمت به مردم ایران اسلامی  افتخار مسئولان قضایی است که هرچه به آنها خدمت کنیم، شایستگی خدمت را دارند.

غلامحسین اسماعیلی  افزود : قضاوت در هرجامعه ای بسیار سخت است و باید قاضی برای کشف حقیقت و برای رسیدن به واقعیت و برای اجرای عدالت تلاش های گسترده ای انجام بدهد.

وی افزود: اینگونه نیست که فقط به عدالت اجرا شود و قبلا از آن باید  با تلاش‌ها زیادی به  حقیقت برسیم که در این راه  موانع فراوانی در پیش روی قاضی است.

رییس کل  دادگستری استان تهران گفت: برای برخی پرونده ها افراد زیادی تماسم می گیرند و سعی می کنند قاضی را تحت فشار قرار بدهند و البته توصیه ما اینست که که قاضی اصلا به این موارد توجه نمی کند .

وی با اشاره به اینکه مردم از دستگاه قضایی بابت برخورد با فساد تشکر می کنند، تصریح کرد:  این مردم قدرشناس زبان تشکر و قدردانی دارند  که  همواره به ما می گویند نسبت به مفسدین اقتصادی  خوب رفتار کردید اما انتظار و توقع آنها هم اینست که  به همین جا بسنده نشود.

 اسماعیلی تاکید کرد: مفسدین اقتصادی  در عرصه‌های مختلف  در حال اجحاف کردن در حق مردم ظلم و ستم هستند که تعدادی زیادی از انها  دستگیر شدند  و آنها هم بایستی به سزای اعمالشان برسند مدیر کل دادگستری  استان تهران  افزود:  امروز در حوزه های بانکی ، حوزه های خودرویی، حوزه های پولی و در حوزه های مختلف  و حتی از متهمین وارد کنندگان و کسانی که در حوزه خودرو  نقش داشتند امروز در دادسرا پرونده تشکیل شده است .

 وی افزود: حتی کسانی که  تسهیل کننده این تخلفات  در وزارت صنعت و معدن و در  بانک مرکزی  بودند  تحت تعقیب دستگاه قضایی هستند و پرونده‌های تعدادی از آنها مهیای ارسال به دادگاه شده و مردم ما شاهد این خواهند بود که ما در مقام اجرای قانون با هیچکس تعارف نداریم و انشاءالله با صلابت و اقتدار خواهیم توانست به یاری این مردم  امنیت و آسایش را به جامعه برگردانیم

در این مراسم عبدالله شمس به عنوان دادستان جدید ورامین معرفی و ابوالقاسم مرادطلب به عنوان رییس دادگستری شهرستان ورامین معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز