استاندارسابق تهران:

مدیران سرمایه های کشورند و هیچ سرمایه ای بالاتر از سرمایه انسانی نیست

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۴:۱۱
کد خبر: ۷۷۷۲۶۸
مدیران سرمایه های کشورند و هیچ سرمایه ای بالاتر از سرمایه انسانی نیست
مقیمی در مراسم معارفه شکراله حسن بیگی به عنوان سرپرست استانداری تهران گفت: آنچه منافع کشور را محقق می کند نیروهای انسانی هستند و اجازه ندهید مدیریت به راحتی مورد هجمه قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، محمد حسین مقیمی درمعارفه  سرپرست استانداری تهران، با برشمردن ویژگی های خاص استان تهران در بخش های سیاسی،اقتصادی و اجتماعی نسبت به سایر استان های کشور گفت: پذیرش مسئولیت در استانی با ویژگی های خاص،سخت است و تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در استان تهران برای همه شهرهای کشور الگو است.

استاندار سابق تهران با بیان اینکه امروز از خدمت دولتی محروم می شوم اما زمینه برای خدمت به مردم فراهم است افزود: تهران نیاز به مدیرانی دارد که وقت  بگذارند،تلاش کنند و با روحیه قوی برای حل مشکلات مردم وارد شوند به خصوص در این شرایط که دشمنان  از جمله آمریکا تلاش می کنند از نظر اقتصادی به کشور و نظام ضربه زده و نگذارند پیشرفت کنیم.

مقیمی عنوان کرد: در انجام مسئولیت و اجرای تکلیف زمانی باید خوشحال باشیم که یک قدم بیشتر برای نظام گام برداشته و هر وقت احساس کردیم برای خدا و مردم و کشورقدم برداشتیم آن روز می توانیم احساس راحتی کنیم،فرصت خدمت دایمی نیست.

وی با اشاره به اینکه مدیران سرمایه های کشورند و هیچ سرمایه ای بالاتر از سرمایه انسانی نیست تصریح کرد:  آنچه منافع کشور را محقق می کند نیروهای انسانی هستند و اجازه ندهید مدیریت به راحتی مورد هجمه قرار بگیرد.

مقیمی با تقدیر از همه معاونان و مدیران استانداری تهران گفت:ترکیب این مجموعه از نظر اعتقادات،برنامه ریزی ها و سلامت و پاکدستی مورد توجه است و از اینکه این مدیران و معاونان را دراستانداری داشتیم احساس رضایت دارم و با شناخت از آقای حسن بیگی به عنوان سرپرست استانداری  به عنوان فردی با حوصله و  کاردان این برنامه ریزی و تعامل پایدار خواهد ماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز