نگاه معاونان و مدیران استانداری تهران به شاخص های مدیریت مهندس مقیمی

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۹:۰۲
کد خبر: ۷۷۷۲۸۴
نگاه معاونان و مدیران استانداری تهران به شاخص های مدیریت مهندس مقیمی
احمد تواهن، پیگیری تحقق حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، بهره مندی از جوانان در بدنه اجرایی استانداری تهران و اجرای ٨٥٠ پروژه در قالب سه هزار میلیارد تومان اعتبار و ایجاد امکان کارآفرینی برای ١٢ هزار نفر در استان تهران درشرایط اقتصادی و محدودیت ها از جمله دستاوردهای مهم در استان طی حضور مقییمی بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، احمد تواهن، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری امروز ٢٧ آبان ماه، در مراسم تودیع محمدحسین مقیمی از استانداری تهران گفت: مهمترین خصوصیت مهندس مقیمی عملگرایی بر مدار تکلیف است، نگاهی جهادی و توسعه گرا به مسائل مربوط به استان تهران داشتند و پاکدستی ایشان زبانزد خاص و عام است.

پیگیری تحقق حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، بهره مندی از جوانان در بدنه اجرایی استانداری تهران و اجرای ٨٥٠ پروژه در قالب سه هزار میلیارد تومان اعتبار و ایجاد امکان کارآفرینی برای ١٢ هزار نفر در استان تهران درشرایط اقتصادی و محدودیت ها از جمله دستاوردهای مهم در استان طی حضور ایشان بوده است.

محمد امامی امین، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران:

مهندس مقیمی مدیری خستگی ناپذیر است و طی مدت حضور ایشان در استانداری تهران موجب شد استان به عنوان پایتخت جایگاه اصلی خود را یافته و ارتقا یابد. جدیت و علاقه ایشان به کار برای نظام موجب شد تا امروز استان تهران از مدیری ارزشمند بی بهره شود.

هدایت الله جمالی پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری؛

مهندس مقیمی از جنس مردم هستند،مدیری که به جایگاه مدیریت اعتبار می دهند و در هیچ جایگاه و مقامی مغرور نمی شوند،علاقه ایشان به خدمت صادقانه به مردم و اینکه مبادا در قدمی حقی از مردم ضایع شود از خصوصیات بارز ایشان در طول دوران حضور در استانداری تهران و خدمت به نظام جمهوری اسلامی است.

عیسی فرهادی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان تهران؛

جدیت و پیگیری مهندس مقیمی در اجرای مصوبات و تصمیم گیری ها یکی از خصوصیات بارز مدیریت مهندس مقیمی در دوران حضور ایشان به عنوان استاندار تهران بوده است. پیگیری و اجرای امور مربوط به بازسازی ساختمان پلاسکو با برگزاری بیش از ١٥ جلسه تخصصی در این بخش و جدیت در  هماهنگی دستگاه ها برای کاهش آلودگی هوا از اقدامات مهم ایشان در استان تهران است.

 

نظر شما