بزرگترین درمانگاه تخصصی شرق شهرستان ری در بخش مرکزی افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۹:۳۲
کد خبر: ۷۷۷۳۶۶
بزرگترین درمانگاه تخصصی شرق شهرستان ری در بخش مرکزی افتتاح شد
آیین افتتاح کلینیک تخصصی مهر موعود با حضورسید فرید موسوی؛ نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ری، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از دهیاران و روسای شوراهای روستایی در شهرک خاورشهر واقع در بخش مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ فاطمه فکوریان افتتاح این مرکز درمانی را فرصت مناسبی جهت ارتقای سرانه درمانی و بهداشتی روستاهای بخش مرکزی در محدوده خاورشهر و شرق شهرستان ری برشمرد.

بخشدار بخش مرکزی در تکمیل این مطلب افزود: این درمانگاه تخصصی شامل اولین کلینیک تخصصی پوست و مو، زنان، روانشناسی،طب سنتی، قلب و عروق و... است که در شهرک خاورشهر و از سوی بخش خصوصی آماده بهره برداری شده است.

وی به به اعتبارات این پروژه اشاره کرد و گفت: علاوه بر هزینه های ساخت ساختمان ۴ طبقه درمانگاه مهرموعود، بیش از ۱۸ میلیارد ریال جهت تجهیز کلینیک تخصصی به ابزار پزشکی استاندارد و به روز تخصیص یافته است که باتوجه به ظرفیت سایر طبقات این درمانگاه که در چند ماه اخیر مورد بهره برداری قرار گرفته است این مرکز با دارا بودن ، بخش تخصصی دیالیز، هپاتیت، داروخانه شبانه روزی و ... یکی از مهمترین قطب های درمانی حوزه شرق شهرستان شناخته شده است و روزانه تعداد قابل توجهی از بیماران خاورشهر، روستاهای حومه و حتی ساکنان محلات منطقه۱۵  از امکانات این مرکز درطول شبانه روز برخوردار می شوند.

دکتر فکوریان در ادامه به مراسم کلنگ زنی ساختمان فیزیوتراپی در مجاورت این درمانگاه اشاره کرد و گفت: باپیش بینی بسته کامل نیاز و خدمات بهداشتی و درمانی در این درمانگاه، ضرورت احداث مرکز فیزیوتراپی احساس میشد به همین منظور با رایزنی های انجام شده و هماهنگی بخشداری مرکزی جهت تسریع و تسهیل امور اداری، کلنگ ساخت این مجموعه درمانی جدید بر زمین زده شد که درحال حاضر تمامی دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز بخش فیزیوتراپی با اعتباری بالغ بر  ۸میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی تامین اعتبار شده است و بخشداری مرکزی به عنوان  متولی این بخش تمامی توان خود را جهت جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف به ویژه حوزه بهداشت و درمان به عنوان اولویت ضروری اهالی بخش در دستورکار خود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز