جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه "آب" در جنوب تهران آغاز شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۲:۲۱
کد خبر: ۷۷۷۳۹۷
جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه آب در جنوب تهران آغاز شد
مراسم افتتاحیه جشنواره فراگیری نخستین واژه" آب" با حضور بیش از 250 دانش آموز کلاس اولی و مادران و آموزگاران در کتابخانه 13 آبان شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیر روابط عمومی آبفای منطقه6 شهرری با اعلام این خبر گفت: سال هاست که همزمان با فراگیری نخستین واژه ها و کلمات زبان فارسی توسط دانش آموزان کلاس اولی ، جشنواره ای با عنوان فراگیری نخستین واژه "آب" به همت و تلاش شرکت های آب و فاضلاب و مشارکت فعال اداره های آموزش و پرورش و مدارس ابتدایی در سراسر کشور و منطقه برگزار می شود.  

سیدمرتضی میرآبادی هدف از برگزاری این جشنواره را آموزش و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین دانش آموزان کلاس اولی دانست و افزود : امسال دهمین سالی است که این جشنواره در سطح منطقه برگزار می شود و به همین مناسبت صبح امروز مراسم افتتاحیه جشنواره فراگیری نخستین واژه به میزبانی کتابخانه 13 آبان شهرستان ری برگزار شد و 250 دانش آموز مدرسه شهید ناصری همراه با مادران و آموزگاران ، آغاز سوادآموزی و  فراگیری نخستین واژه "آب" را جشن گرفتند.

وی با بیان اینکه آموزش و نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه آب در سنین کودکی به ویژه نخستین روزهای یادگیری خواندن و نوشتن، بسیار کم هزینه و اثربخش خواهد بود اظهار داشت: نخستین روز از برگزاری این جشنواره در فضایی شاد و خاطره انگیز همراه با برگزاری نمایش شاد و موزیکال مصرف بهیبنه آب، اجرای مسابقه و اهدای جوایز و هدایای تبیلغی و آموزشی برگزار شد و دانش آموزان کلاس اولی در کنار تعدادی از دانش آموزان پیش دبستانی  با روش های صرفه جویی و راهکارهای مصرف بهینه آب آشنا شدند.  

میرآبادی در پایان خاطرنشان کرد که جشنواره فراگیری نخستین واژه" آب"  تا هفته دوم آذرماه در مدارس ابتدایی منطقه برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز