مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران:

نوجوانان تاریخ سازان آینده ایران هستند

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۰:۳۴
کد خبر: ۷۷۸۰۴۱
نوجوانان تاریخ سازان آینده ایران هستند
گل محمدی، در مراسم افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران نوجوانان را تاریخ سازان آینده کشور دانستگفت: برای اجرای این المپیاد گروه های زیادی زحمت کشیده اند و شما نوجوانان باید قدر خود و قدر کسانی را که برای شما تلاش کرده اند، بدانید.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، رضا گل محمدی در مراسم افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران، که با حضور محمدرضا داورزنی و سید عبدالحمید احمدی معاونان وزارت ورزش و جوانان، سعادتمند مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت، معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، روسای فدراسیون های ورزشی، روسای ادارت ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و روسای هیات های ورزشی استان تهران و به همت و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در سالن شهید افراسیابی برگزار شد، نوجوانان  را تاریخ سازان آینده کشور دانست و گفت: برای اجرای این المپیاد گروه های زیادی زحمت کشیده اند که جا دارد، قدردان آنان باشید. شما نوجوانان باید قدر خود و قدر کسانی را که برای شما تلاش کرده اند، بدانید.

وی تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان چندین بار برای برگزاری چنین المپیادی استارت زده است و این حلقه مفقوده، کار بزرگی بوده که توسط اداره کل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان انجام شده است.

گل محمدی از نمایندگان مجلس درخواست کرد برای پایداری و ماندگاری این المپیاد اعتباری را از سوی وزارت ورزش و جوانان در نظر بگیرند تا شاهد پرورش و شکوفایی آیندگان ورزش باشیم.

وی ادامه داد: این کار باید ماندگار باشد و اعتبار ویژه ای برای برگزاری همیشگی آن در نظر گرفته شود، وگرنه در حد یک جرقه باقی می ماند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خطاب به جوانان و نوجوانان گفت که شما هم می توانید مثل مدال آوران المپیک جوانان آرژانتین که امروز در مراسم رژه، پیشاپیش شماپرچمدارا بودند، روزی به قهرمانان بزرگی تبدیل شوید و جای آنان را بگیرید.
 
گل محمدی همچنین از حضور دکتر داورزنی، دکتر احمدی معاونان وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل ستادی وزارت ورزش و جوانان و از روسای فدراسیون‌ها، تشکر کرد و از روسای هیئت‌ها و ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان تهران به ویژه همکاران خود در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به خاطر برگزاری باشکوه اولین المپیاد ورزشی استعداد های برتر ورزش کشور تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز