چشم انداز توسعه نسیم شهر با پیوست فرهنگی انجام می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۴:۲۴
کد خبر: ۷۷۸۲۴۶
چشم انداز توسعه نسیم شهر با پیوست فرهنگی انجام می شود
شهردار نسیم شهر برنامه های فرهنگی شهرداری در بزرگترین رویداد فرهنگی شهرستان را بر اساس نیاز شهری و بررسی تمام شرایط و اقتضائات شهر دانست .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ عباس شوندی در این خصوص اظهار داشت : بمناسبت گرامیداشت هفته فرهنگی ، شهرداری نسیم شهر در نظر دارد با هدف صیانت از پشتوانه و سرمایه فرهنگی و هنری  و انسانی نسیم شهر سه برنامه فرهنگی را اجرا کند .

وی ضمن تشکر از اهتمام اعضای شورای اسلامی نسیم شهر درپیشبرد و حمایت از  برگزاری برنامه های فرهنگی ، در ادامه بیان داشت  : برنامه های فرهنگی اعم از کارگاه آموزشی با موضوع فرهنگ ترافیک و هویت شهری ، همایش کارگاه آموزشی با پاکبانان با محوریت فرهنگ پاکیزگی شهری و نمایش منطقه ای تئاتر دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس جهت شناساندن هویت شهری نسیم شهر در همه ابعاد فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در بین اقشار مردم و با توجه به وسعت و اهمیت ابعاد مختلف هویت نسیم شهر این برنامه انجام خواهد شد که قطعا آثار و بازخورد مناسبی را در پی خواهد داشت.

شهردار نسیم شهر ادامه داد: با توجه به ارائه خدمات شهری در نسیم شهر و حفظ منظر و زیباسازی جهت بالا بردن خدمات شهری مطلوب برنامه فرهنگی با محوریت فرهنگ پاکیزگی شهری با تمرکز بر ارائه خدمات کیفی بالا و مشارکت شهروندان در حفظ و پاکیزگی محیط زیست برگزار خواهد شد.

شوندی با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل زورگویان جهانخوار گفت : یکی از برنامه های خوب فرهنگی و هنری شهرداری نسیم شهر با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ، اجرای نمایش تئاتر خواهد بود که این برنامه انتقال دهنده رشادت ها و فداکاری ها در هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز