پیام نظر در گفتگو با برنا اظهار کرد:

سالن تمرینات برگزاری مسابقات اسنوکر المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با ورود تیم ها حال و هو ای ویژه ای پیدا کرد

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۱:۲۰
کد خبر: ۷۷۸۳۹۲
سالن تمرینات برگزاری مسابقات اسنوکر المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با ورود تیم ها حال و هو ای ویژه ای پیدا کرد
به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، همزمان با آغاز المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران در پایتخت،  سالن برگزاری مسابقات اسنوکر المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با ورود تیم های استان های مختلف و آغاز تمرینات، حال و هو ای ویژه ای پیدا کرد.
 

در همین خصوص پیام نظر رییس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس در گفتگو با برنا گفت، با توجه به یک روز از آغاز این رقابتها، اسنوکر بازان ۱۲ تا ۱۵ سال به ورزشکاران شایسته تهرانی پیوستند تا در کنار یکدیگر، تمرینات پایانی خود را برای حضور پرقدرت در المپیاد اسنوکر استعدادهای برتر ایران، پشت سر بگذارند.

 

photo_۲۰۱۸-۱۱-۲۰_۱۴-۲۲-۲۴

 

وی افزود، مراسم افتتاحیه این مسابقات از ساعت ۱۵ فردا( چهارشنبه) در مجموعه ورزشی حیدرنیا آغاز خواهد شد و تاعصر امروز ورزشکاران استان های یزد، بوشهر، خراسان، سیستان و فارس وارد تهران شده و در محل اسکان خود مستقر شده اند.

 

نظر اظهار داشت، تیم تهران نیز با ۶ ورزشکار در رشته اسنوکر شش توپ انفرادی و پانزده توپ تیمی در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور حضور دارد و همچنان تمرینات آماده سازی خود را در سالن بیلیارد هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران با انگیزه و مصمم پیگیری می کند.

 

رییس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس در خصوص ورود تیم ها به تهران گفت، از صبح امروز با ورود برخی از استان ها، ورزشکاران نوجوان آنها نیز در کنار قهرمانان تهرانی فرصت انجام تمرین و حفظ آمادگی خود را برای شرکت در این تورنمنت بزرگ ۵ روزه پیدا کردند و شور و خاص دوچندانی به محل برگزاری مسابقات دادند.

 

این مسئول افزود، براساس برنامه پیش بینی شده، ورزشکاران۱۲ تا ۱۵ سال ۳۱ استان کشور تا امشب خود را به تهران خواهند رساند تا از فردا شاهد المپیاد باشکوهی به میزبانی تهران باشیم.

 

مهندس پیام نظر در پایان عنوان داشت، مسابقات اسنوکر استعدادهای برتر کشور در رشته های شش توپ انفرادی و پانزده توپ تیمی، برگزارخواهدشد.

 

گفتنی است، مراسم افتتاحیه مسابقات المپیاد اسنوکر استعدادهای برتر ورزش کشور، فردا(چهارشنبه) سی ام آبانماه با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون و معاونان، مدیر کل، معاونان و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و رؤسای هیات های بولینگ و بیلیارد و ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان در مجموعه ورزشی شهید حیدرنیا تهران برگزار می شود.

 

photo_۲۰۱۸-۱۱-۲۰_۱۴-۲۲-۱۴

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز