مشعل المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور رشته اسنوکر در مجموعه ورزشی حیدر نیا تهران روشن شد

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۶:۵۶
کد خبر: ۷۷۸۸۷۱
مشعل المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور رشته اسنوکر در  مجموعه ورزشی حیدر نیا تهران روشن شد
رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد اسنوکر استان تهران گفت، برگزاری این المپیاد موجب افزایش ارائه قابلیت های هیئت بولینگ و بیلیارد اسنوکر استان تهران در میزبانی و برگزاری مسابقات با ظرفیت کامل بالا ارائه نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، این مراسم عصر چهارشنبه با حضور سعادتمند مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش، رضا گلمحمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، اسکندری رییس فدراسیون بولینگ وبیلیارد اسنوکر، نظر رییس هیئت، روسای حوزه آقایان زرنگار، ایلکا، موسوی زاده، معاونین مدیر کل آقایان شاملو معاون توسعه، ملاجعفری معاون ورزشی و زرگر مدیر توسعه ورزش قهرمانی بهمراه ورزشکاران اسنوکر نوجوان و سرپرستان 26 استان   مشعل المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور روشن شد.

 

21

پیام نظر رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد اسنوکر در مراسم این دوره از المپیاد اسنوکر کشور  گفت، در این مسابقات ورزشی المپیاد اسنوکر  حدود 90 نفر شامل ورزشکار مربی و سرپرست  در سنین 12 تا 15 سال از  استان های کشور با هم به رقابت می پردازند.

وی افزود، برگزاری این المپیاد علاوه بر ارتقای آمادگی فنی و بدنی ورزشکاران موجب افزایش انگیزه ورزشکاران نوجوان می شود و مسئولان این رشته ورزشی برنامه دارند تا سرمایه گذاری مناسبی برای کشف استعدادهای درخشان ورزشی در سراسر استان و کشور کنند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد اسنوکر استان تهران در پایان اظهار داشت، برگزاری این المپیاد موجب افزایش ارائه قابلیت های هیئت بولینگ و بیلیارد اسنوکر استان تهران در میزبانی و برگزاری مسابقات با ظرفیت کامل بالا ارائه نماید.

 

 

 

نظر شما