تولید و عرضه بیست نوع محصول در نمایشگاه گیاهان دارویی کشور

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۰:۳۲:۰۵
کد خبر: ۷۷۹۴۲۵

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،  دکتر مهدی فتح اله رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران از ثبت اختراع وتولید بالغ بر بیست نوع محصول در حوزه گیاهان دارویی و عرضه در نمایشگاه گیاهان دارویی کشور در محل مصلای بزرگ تهران خبر داد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران (شهر قدس ) به همت مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و با ایجاد غرفه مرکز در این نمایشگاه موفق به تولید و عرضه بالغ بر بیست نوع محصول شود.

 دکتر مهدی فتح اله روز گذشته از نمایشگاه گیاهان دارویی کشور در محل مصلای تهران بازدید به عمل آورد.

در این بازدید رئیس واحدهای غرب استان تهران به خبرنگار آنا اظهار کرد: با همت متخصصین ما مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس را که طی چند ماه اخیر بسیار خوب فعالیت می کند، و توانسته محصولات مختلفی را در این حوزه به مرحله تولید و ثبت اختراع برساند و بالغ بر بیست محصول مختلف را با همکاران در این حوزه ثبت اختراع کرده و نمونه های مختلفی را هم تولید کرده اند.  

این مقام مسئول افزود: امروز توفیق پیدا کردیم که در کنار دیگر شرکت ها و مراکز تخصصی از محصولات خود و این طیف متنوع محصولات که حاصل کار متخصصین ما در مجموعه مرکز تحقیقات گیاهان دارویی بوده و به مرحله تولید رسیده است رونمایی کنیم.

وی گفت: طبیعتاً این فاز اول فعالیت در حوزه تجاری سازی و انبوه سازی است .

مهدی فتح اله اشاره کرد: پیش بینی های صورت گرفته که ما بتوانیم خط تولید این مصولات را راه اندازی کنیم و نیز همکاری و مشارکت با دیگر سازمان ها پیش بینی شده است. امیدوارم به  همت متخصصین ،استادان و دانشجویان که در این حوزه داریم وبا توجه به شرایط تحریم در زمینه لوازم بهداشت وسلامت تولید علم ما منجر به درآمدزایی از این ثروت فناورانه شود و انشاالله دانشگاه از این طریق بتواند مفید برای نقش ماموریتی خود بوده و برای کشور سودمند باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز