سرپرست استانداری تهران مطرح کرد؛

افزایش اعطای مجوز به سمن ها در دولت تدبیر و امید/ حضور جوانان در کارگروه های تخصصی استانداری تهران

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۹:۱۰
کد خبر: ۷۸۰۵۴۷
افزایش اعطای مجوز به سمن ها در دولت تدبیر و امید/ حضور جوانان در کارگروه های تخصصی استانداری تهران
سرپرست استانداری تهران گفت:در دورانی شاهد بودیم سمن ها نمی توانستند به فرمانداری ها، استانداری و سایر نهادها ورود کنند اما دولت تدبیر و امید با اعتقاد به جوانان و سمن ها عمل می کند و تسهیل در اعطای مجوز به سمن ها در این دولت گویای همین امر است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ شکراله حسن بیگی، سرپرست استانداری تهران در دیدار فعالین اجتماعی و فرهنگی ،فرهیختگان، جوانان و سازمان های مردم نهاد در شهرستان ملارد گفت: در پرداختن به موضوعات مربوط به جوانان به دنبال شعار و ژست نیستیم، همانطور که مجمع مشورتی جوانان استان تهران راه اندازی شد تا مطالبات و پیشنهادات جوانان از این طریق طرح و پیگیری شود.

وی افزود: نگاه دولت تدبیر و امید به سمن ها به هیچ وجه امنیتی نیست. در دورانی شاهد بودیم سمن ها نمی توانستند به فرمانداری ها، استانداری و سایر نهادها ورود کنند اما دولت تدبیر و امید با اعتقاد به جوانان و سمن ها عمل می کند و تسهیل در اعطای مجوز به سمن ها در این دولت گویای همین امر است.

سرپرست استانداری تهران با بیان اینکه نگاه استانداری بر اعتقاد به حضور جوانان و سمن ها در مجامع مشورتی و کارگروه های تخصصی است تصریح کرد: در کارگروه ها دو نفر نمایندگان سمن ها حضور دارند.

حسن بیگی گفت: مجمع مشورتی جوانان استان تهران مسائل و دغدغه جوانان را برای طرح در کارگروه های تخصصی عنوان کند.

وی از راه اندازی خانه سمن‌ها در سطح شهرستان های استان خبر داد و افزود: حمایت از ورزش و جوانان شهرستان ملارد ، حمایت از کتابخوانی با خریداری کتاب تا ٢٠ میلیون تومان اعتبار برای شهرستان و تعیین اعتبار تسهیلات چهارصدی تا سقف١٠٠ میلیون تومان برای وام اشتغال به طرح های جوانان از جمله حمایت هایی است که در شهرستان ملارد مصوب شده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز