رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از امکانات و تجهیزات مجموعه فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲؛

اقدامات خوبی در حوزه گردشگری و فضاهای عمومی شهری بوجود آمد

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۰:۳۷
کد خبر: ۷۸۰۷۹۱
اقدامات خوبی در حوزه گردشگری و فضاهای عمومی شهری بوجود آمد
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، ولی‌الله شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به همراه شهردار منطقه۲۲، از امکانات و تجهیزات مجموعه های فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ بازدید کردند و در مورد راه‌های تعامل بیشتر و چگونگی استفاده از امکانات آن، بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛  رئیس شورای اسلامی شهر تهران  با قدردانی از تلاش‌های مدیریت شهری منطقه  22 مشارکت شهروندان را در حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی در شهرها لازم دانست و افزود: با تهیه گزارشات شفاف از مشکلات و معضلات اجتماعی شهر، شهروندان را با خبر سازیم و آنان را در برنامه‌ریزی ها و تصمیم گیری ها مشارکت دهیم.

 وی با تاکید بر آموزش‌های شهروندی گفت: اقدامات خوبی در حوزه گردشگری و فضاهای عمومی شهری در منطقه۲۲ بوجود آمده است، امیدواریم شاهد حضور پر شور شهروندان، فرهیختگان و علاقه مندان به موضوعات فرهنگی در این مجموعه های فرهنگی باشیم.

 رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر نگهداشت فضاهای فرهنگی در مناطق شهر تهران وبا بیان اینکه ایجاد محدودیت فرهنگی برای جامعه مشکل ساز می شود، افزود: مراکز فرهنگی محلی متعلق به مردم شهر است که به منظور حضور معنی دار شهروندان در محیط و همچنین تقویت روابط فکری و اجتماعی طراحی شده است.

 هاشمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مّد ظله العالی) نسبت به حل موضوع آسیب‌های اجتماعی، گفت: برای حل آسیب‌های اجتماعی به عزم ملی نیاز داریم، چرا که آسیب‌های اجتماعی از دشمن بیرونی خطرناک تر است.

 در ادامه این جلسه ولی‌الله شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران طی سخنانی خاطر نشان کرد: شهر تهران از نظر زیرساختهای فرهنگی اجتماعی به سطح قابل قبولی رسیده است و باید در حوزه ذائقه و فرهنگ سازی و بهره برداری از این مراکز فرهنگی اقدامات مقبول تری صورت گیرد.

 علی نوذرپور شهردار منطقه۲۲ نیز در این نشست با بیان اینکه تغییر رویکرد در مسائل اجتماعی مدنظر مدیریت شهری جدید است، افزود: با تغییر رویکرد در موضوعات فرهنگی و اجتماعی در منطقه ۲۲، تلاش کردیم مجموعه‌ای از موضوعات متنوع فرهنگی را با مشارکت شهروندان انجام دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز