مشاور امور جوانان استانداری تهران:

از طرح ها و پیشنهادات جوانان برای بهبود فرآیندها و عملکرد دستگاه ها استقبال می کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۲:۲۹
کد خبر: ۷۸۰۹۳۵
از طرح ها و پیشنهادات جوانان برای بهبود فرآیندها و عملکرد دستگاه ها  استقبال می کنیم
محمد میثم وره چهر گفت: مجمع مشورتی جوانان استان تهران شرایط بهره مندی از ظرفیت و توانمندی جوانان و فرهیختگان را برای مدیران استان فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، محمد میثم وره چهر در نشستی که با حضور سرپرست استانداری تهران در جمع فرهیختگان جوان، نخبگان و نمایندگان سمن ها در شهرستان ملارد برگزار شد، با اشاره به اینکه مجمع مشورتی جوانان استان تهران با رویکرد جوان باوری مهندس مقیمی، استاندار وقت تشکیل شد و اکنون با همراهی آقای حسن بیگی، سرپرست استانداری تهران فعال است گفت: جذب همکاری و مشارکت جوانان نخبه،فعال و پر انگیزه استان تهران با حضور نمایندگانی از جوانان ۱۶ شهرستان استان تهران در مجمع مشورتی جوانان محقق شده است.

 

وی افزود: شکل گیری پنج کارگروه تخصصی در قالب موضوعات فرهنگی،اجتماعی، علم و فناوری،محیط زیست و سلامت،اقتصاد و کارآفرینی و توسعه امور زیربنایی در کنار واحدهای رسانه و حقوقی در مجمع مشورتی جوانان استان تهران توانسته امکان توانمندسازی و ارتقاء دانش اعضای مجمع و جوانان نخبه استان را فراهم سازد و همچنین با ایجاد فضای تخصصی و شبکه سازی برای جوانان و هم افزایی جوانان شهرستان های استان امکان ارائه مطالبات جوانان استان را ایجاد کند.

 

وره چهر ادامه داد: تزریق روحیه پویا و نشاط آور و متکی به دانش و علوم روز، به بدنه بروکراسی اداری و استفاده از طرح ها و پیشنهادات جوانان برای بهبود فرآیندها و عملکرد دستگاه ها از دیگر اهداف مجمع برای عضویت نمایندگان جوانان دستگاه های اجرایی استان است.

 

مشاور امور جوانان استانداری تهران در پایان افزود: حضور نمایندگان جوانان شهرستان ها و ادارات در مجمع مشورتی جوانان استان تهران به صورت داوطلبانه از میان بانوان و آقایان فرصتی برای نقش آفرینی جوانان و ارائه پیشنهادها و راهکارها به مراجع تصمیم گیر استانی و شهرستانی فراهم می کند.

 

نظر شما