اولین جلسه ستاد برف روبی منطقه۲۲ برگزار شد:

دستورالعمل ۱۱گانه نوذرپور برای آمادگی مدیریت شهری در روزهای برفی

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۹:۰۵
کد خبر: ۷۸۱۲۸۹
دستورالعمل ۱۱گانه نوذرپور برای آمادگی مدیریت شهری در روزهای برفی
شهردار منطقه22، در اولین جلسه ستاد برف روبی منطقه22 با تاکید بر آمادگی به موقع مدیریت شهری منطقه22 در روزهای بارش برف، دستورالعمل چندگانه ستاد برف روبی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ اولین جلسه ستاد برف روبی زمستانه شهرداری منطقه22 به منظور همفکری و ارائه راهبردها جهت برنامه‌ریزی مناسب و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در زمان بارش نزولات آسمانی تشکیل شد.

علی نوذرپور شهردار منطقه22، با تاکید بر لزوم هماهنگی درون و برون سازمانی در ایام بارندگی برف، گفت: انجام امورات برف روبی نیازمند هماهنگی و تبادل اطلاعات است که باید این هماهنگی و تبادل اطلاعات در زمان مشخص انجام شود.

شهردار منطقه22 با بیان اینکه، عملکرد ستادهای برف روبی ادوار گذشته را باید آسیب شناسی کنیم، افزود: بارش برف از نشانه‌های رحمت و برکت الهی است که در صورت عدم اقدام به موقع مسئولین، مشکلاتی را برای مردم ایجاد خواهد کرد بر این اساس شهرداری منطقه22 طرح برف روبی را همانند سال‌های قبل و بر اساس دستورالعمل های مربوطه، تمهیدات لازم را در هنگام بارش برف و باران، عبور و مرور شهروندان در فصل زمستان به صورت بهینه و ایمن فراهم می‌آورد.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی به موقع به شهروندان از اقدامات شهرداری در روزهای بارش برف از طریق کانال اطلاع رسانی به شهروندان، اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش، آموزش‌های شهروندی را به شهروندان ارائه دهیم، چرا که رکن اصلی پیشگیری از حوادث، آموزش است.

شهردار منطقه22 با بیان اینکه با تقویت فرهنگی دانش‌آموزان، برنامه‌های فرهنگی را در خانواده و شهروندان پیش ببریم، گفت: استفادده از پتانسیل‌ها و ارتباط شهروندان با مساجد در زمان وقوع حوادث می توانیم آموزش های شهروندی را بهتر پیش ببریم.

 

نوذرپور در ادامه با بیان اینکه مشارکت شهروندان را در هنگام ریزش برف باید جدی گرفت، گفت: از پتانسیل اجتماعی شهروندان در زمان بارش برف بمانند، تکان دادن درختان جلوی درب منازلشان.

 

شهردار منطقه22 به توجه کردن به روستاه های حریم منطقه در ایام بارندگی ها تاکید کرد و افزود: عملیات برف روبی در راه های ارتباطی با روستاه های حریم منطقه انجام خواهد شد و همچنین محافظت از حیوانات و پرندگان در روزهای برفی و بارانی را باید در دستور کار خود قرار دهیم.

 

وی همچنین بر ضرورت استفاده بهینه از برف برای آبیاری فضای سبز تاکید کرد.

 

گفتنی است در این جلسه، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه22، گزارشی از اقدامات معاونت متبوع خود برای آمادگی در زمان بارش برف ارائه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز