"راه اندازی کافه ادبی"در مجموعه شهربانوی ورودی غربی پایتخت

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۴:۵۶
کد خبر: ۷۸۱۳۵۸
راه اندازی کافه ادبیدر مجموعه شهربانوی ورودی غربی پایتخت
معاون امور اجتماعی و فرهنگیمنطقه 21 از "راه اندازی کافه ادبی" با حضور بانوان فعال در حوزه ادبیات، شعر و قصه در مجموعه شهربانوی ورودی غربی پایتخت خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: "کافه ادبی" با برگزاری کارگاههای داستان نویسی، مثنوی خوانی و مسابقه مشاعره با هدف ترویج و گسترش شعر و ادب پارسی و با حضور مادران و دختران ورودی غربی پایتخت راه اندازی شد.

معینی کربکندی در ادامه افزود: این سلسله از نشستهای ادبی در راستای فعال سازی و شاداب سازی مجموعه و افزایش مشارکتهای اجتماعی و همچنین ایجاد ظرفیت ها وفرصتهایی برای سرگرمی و فراهم سازی زمینه های شکوفایی استعداد و توانایی بانوان برپامی شود. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 همچنین یادآور شد: با توجه به ضرورت فرهنگ کتابخوانی، اجرای "طرح گنجینه مهربانی"  (مبادله کتاب) در مجموعه شهربانوی این منطقه با هدف ارتقای فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و در محور توانمندسازی و تامین غذای روح بانوان در حال برگزاری است.

شایان ذکر است؛ اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در نظر دارد این  سلسله نشست های ادبی را هر هفته به صورت مداوم درمجموعه شهربانو با حضور بانوان علاقمند برگزار کرده و نیز مسابقات کتابخوانی نیزبا موضوعات و مناسبتهای مختلف انجام پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز