با حضور بخشدار قلعه نو؛

بازدید از مجتمع کشت و صنعت معین انجام شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۴:۲۲
کد خبر: ۷۸۳۶۰۵
بازدید از مجتمع کشت و صنعت معین انجام شد
با حضور بخشدار قلعه نوا ز مجتمع کشت و صنعت معین بازدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛  در این بازدید علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو به همراه حجت الاسلام و المسلمین بهرامی امام جمعه بخش قلعه نو از مجتمع کشت و صنعت و پرورش شترمرغ معین واقع در روستای گل تپه بخش قلعه نو بازدید و از نزدیک با فعالیتهای این مرکز آشنا شدند.

 در جریان این بازدید عباسعلی یکی از مسئولین این مرکز با بیان این مطلب که مجتمع معین در حال حاضر دارای فضای محصور 15 هکتاری جهت پرورش شترمرغ و فضای 3 هکتاری جهت کشت و تولید علوفه و خوراک شترمرغ می باشد ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با حمایتهای بخشداری قلعه نو و مجموعه دولت و ارگانهای ذیربط این مجموعه توسعه یافته و در کنار آن مجتمع فرآوری محصولات تبدیلی شترمرغ و یک واحد کشتارگاه صنعتی احداث خواهد شد.

وی با بیان این موضوع که در حال حاضر در این مرکز 250 قطعه شترمرغ مولد نگهداری می شود اضافه کرد :در حال حاضر 15نفر بطور مستقیم و 10 نفر بطور غیر مستقیم در این مرکز مشغول بکار هستند که در صورت توسعه و افزایش فعالیت مجموعه توان ایجاد اشتغال برای حدود 30 نفر بصورت مستقیم و 50 نفر بصورت غیرمستقیم وجود دارد.

در ادامه این بازدید صادقی بخشدار قلعه نو ضمن ابراز رضایت و خرسندی از وجود چنین مرکز مولد و مراکز مشابه در بخش قلعه نو بیان کرد: که مجموعه بخشداری قلعه نو با تمام توان و نیرو در جهت حمایت از تولید و افزایش سطح اشتغال در بخش حرکت خواهد نمود.

وی با بیان این مطلب که باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تقویت و توسعه مبحث «اقتصاد مقاومتی» در شرایط خاص کنونی کشورمان، توجه هرچه بیشتر به بحث تولید و اشتغال پایدار با تکیه بر ظرفیتها و توان نیروهای داخلی را یکی از وظایف اصلی و مهم تمامی مدیران بخشهای دولتی و خصوصی کشور دانست.

 

خبرنگار: محمدحسین عباسی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز