در همایش ایمان و اراده، مطرح شد:

تبیین شعار شهردار تهران توسط نوذرپور/ افق شعار شهردار تهران شهر بدون مانع است

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۸:۲۰
کد خبر: ۷۸۳۶۳۳
تبیین شعار شهردار تهران توسط نوذرپور/ افق شعار شهردار تهران شهر بدون مانع است
شهردار منطقه22، با اشاره به شعار استراتژیک دکتر حناچی شهردار منتخب تهران مبنی بر "تهران شهری برای همه، بدون هیچ محدودیتی"، گفت: شعار مناسب شهردار تهران ، تفکر بالای برنامه‌ریزی برای تمام اقشار جامعه، اعم از کودکان، کهنسالان، معلولین و شهروندان عادی را می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی نوذرپور با حضور در همایش ایمان و اراده که به مناسبت روز جهانی معلولین برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه باید به معلولین یک نگرش جهانی و پایدار داشته باشیم گفت: بر اساس آمار جهانی 15 درصد از جمعیت کل جهان را معلولین تشکیل می دهند که از این میزان 11 میلیون نفر از جمعیت ایران معلول هستند.

نوذرپور در ادامه گفت: مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز 12آذر را روز جهانی معلولین نامگذاری کرد تا همه ملل دنیا نسبت به حقوق معلولین اقدامات لازم را انجام دهند .

وی با بیان اینکه ملل دنیا به دنبال رسیدن به جوامع پایدار برای حضور تمام اقشار با هر میزان توانمندی جسمی هستند، افزود: باید تمام فضاهای شهری را برای تمام شهروندان مناسب سازی کنیم.

شهردار منطقه22، در ادامه با بیان اینکه باید به نقطه‌ای برسیم که تمام شهروندان بدون هیچ مانعی از تمام ظرفیت های شهر استفاده کنند، اظهار داشت: همه موانعی که حضور حده‌اکثری شهروندان را دچار محدودیت می کند باید برچیده شوند.

وی با اشاره به شعار استراتژیک دکتر حناچی شهردار منتخب تهران مبنی بر "تهران شهری برای همه، بدون هیچ محدودیتی"، گفت: شعار مناسب شهردار تهران ، تفکر بالای برنامه ریزی برای تمام اقشار جامعه، اعم از کودکان، کهنسالان، معلولین و شهروندان عادی را می‌رساند.

نوذرپور با بیان اینکه افق شعار شهردار جدید تهران را می‌توان " شهر بدون مانع" دانست، ادامه داد: در منطقه22 به دنبال رسیدن به یک شهر بدون مانع هستیم که در این راستا کمیته مناسب سازی را در منطقه ایجاد کردیم که تمام طرح های عمرانی، شهرسازی، ترافیکی و خدمات شهری در این کمیته بررسی و اعمال می شود.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال این هستیم که منطقه 22 را برای تمام اقشار جامع مناسب سازی کنیم، افزود: بوستان سالم را به عنوان پایلوت در منطقه22 در حال مناسب سازی داریم. تمام موانع را برای  شهروندان با هر محدودیت جسمی در این بوستان اصلاح کرده‌ایم و انشاالله در ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه22،با بیان اینکه تمامی پروانه‌های ساختمانی جدید، قبل از صدور، نسبت به رعایت ضوابط و قوانین برای شهروندان معلول کنترل می شوند، اظهار داشت: برای ساخت سازهای بالای هزار متر هم کمیسیون طراحی شهری را وارد کار کرده ایم که طبق مقرات و قوانین ساختمانی انجام شود.

نوذرپور در پایان تاکید کرد که بدون شک دولت و شهرداری مکلف به رعایت قوانین برای احداث ساختمان، معابر و اماکن عمومی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز