روز باشکوه بزرگداشت و تجلیل از بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان تهران

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۱:۲۸
کد خبر: ۷۸۵۰۷۱
روز باشکوه بزرگداشت و تجلیل از بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان تهران
آئین بزرگداشت و تجلیل از بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با استقبال خوب همکاران قدیمی در فضایی صمیمی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ در این مراسم باشکوه که با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مهندس هاشمی طباء، مهندس تقدس نژاد و مهندس فائقی به عنوان میهمانان ویژه در سالن آمفی تاتر اداره کل برگزار شد، ابتدا حسن میرزاآقابیک، ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور گرم و پرشور همکاران قدیمی، برگزاری این مراسم را حرکتی قابل تقدیر دانست که در زمان مدیریت گل محمدی رقم خورد و ابراز امیدواری کرد که چنین آئینی به پاس بزرگداشت و تجلیل از بازنشستگان اداره کل هرساله برگزار شود.

در این مراسم که در حضور شاملو معاون توسعه منابع و پشتیبانی و مدیران ستادی اداره کل برپا شد، مهندس هاشمی طباء از تلاش های خوب گل محمدی مدیرکل تشکر کرد و گفت: به خاطر ارج نهادن به تلاشگران پیشکسوت تهران از مدیرکل تهران و همکارانش تشکر می کنم.
 
وی تاکید کرد: کسوت، احترام را بالا می برد و امیدوارم این نگاه همواره جاری باشد.
 
در ادامه گل محمدی با بیان اینکه هیچ خاطره ای دلنشین تر از دیدن زحمتکشان واقعی ورزش تهران نیست، افزود: چهره های پر از مهر و محبت، انگیزه ای برای تلاش بیشتر در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هستند.
 
در ادامه برنامه پس از سخنان مهندس تقدس نژاد و مهندس فائقی در جهت گرامیداشت مقام شامخ بازنشستگان عرصه ورزش، ضمن اجرای برنامه های متنوع، از بازنشستگان اداره کل ورزش وجوانان استان تهران تجلیل شد.
نظر شما