رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری:

شهرری به عنوان طلائی ترین شهر المپیکی کشور، نیازهای زیادی در تأمین زیر ساخت ها دارد

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۲:۲۰
کد خبر: ۷۸۵۶۴۳
شهرری به عنوان طلائی ترین شهر المپیکی کشور، نیازهای زیادی در تأمین زیر ساخت ها دارد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: شهر ری به عنوان طلائی ترین شهر المپیکی کشور، نیازهای زیادی در تأمین زیر ساخت ها دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ جانعلی شهرستان ری را به عنوان طلائی ترین شهر المپیکی کشور عنوان کرد و گفت: استان تهران با تمام ظرفیت ها و پتانسیل خود 2 طلای المپیک دارد، ولی شهرستان ری 5 مدال طلا بدست آورد. در بازی های جهانی مجارستان هم ورزشکاران شهرری در کشتی آزاد حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: شهرستان ری در رشته های کشتی، جودو و اکثر رشته ها حرف اول را می زند. با آنکه در ورزش های هوائی خیلی محدودیت داریم، ولی در بازی های گوناگون این رشته نماینده داشتیم. خوشبختانه امروز بطور کلی در همه رشته ها شاهد 21 قهرمان آسیائی، 16 قهرمانی و ده ها قهرمان بین المللی ارزشمند هستیم.

وی به حضور 1600 کاراته باز در مسابقات بین المللی کاراته برای اولین بار در شهرستان ری اشاره کرد و گفت: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از کشورهای کره، ترکیه، افغانستان، عراق، آذربایجان و ایران همزمان با شروع هفته تربیت بدنی و ورزش به مدت دو روز در سالن طالقانی ری برگزار شد و شهرری در مقام اول ایستاد و به ترتیب عراق و آذربایجان در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

جانعلی بیان کرد: 5 اداره ذیل مجموعه ما شامل بخش حسن آباد فشافویه، بخش کهریزک، بخش قلعه نو،باقرشهر و قیامدشت در حال فعالیت هستند و با توجه به سیاست های دولت مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام، در سفر دکتر روحانی 2 پروژه تخصیص اعتبار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز