تاکید حسن بیگی بر حمایت شایسته از اساتید و مربیان حوزه صنایع دستی

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۲:۳۰
کد خبر: ۷۸۵۹۴۵
تاکید حسن بیگی بر حمایت شایسته از اساتید و مربیان حوزه صنایع دستی
سرپرست استانداری تهران گفت: در حوزه صنایع دستی گاهی اساتید و مربیانی هستند که یا تمکن مالی مناسبی نداشته و یا با مشکلات عدیده در حوزه اقتصادی رو به رو شده اند که در این جهت لازم است با حمایت و پشتیبانی از فعالین این عرصه زمینه حضور جدی تر آنها را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ شکراله حسن بیگی،سرپرست استانداری تهران در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه اقتصادمقاومتی و سیاست های ابلاغی در این بخش گفت: عموم مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی باید علاوه بر انجام وظیفه ذاتی خود فعالیت مضاعف و موثری در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به آسیب های ایران هراسی در حوزه گردشگری از سوی دشمنان تصریح کرد: ایران هراسی حقیقتی است که دشمنان در راستای مقابله با صنعت گردشگری در کشورمان به کار بسته و تلاش می کنند تا ایران را به عنوان کشوری نا امن و نا پایدار در این حوزه به افکار عمومی جهان معرفی کنند.

حسن بیگی ادامه داد: باید با برنامه ریزی ها و دستورالعمل های کارساز و حساب شده در حوزه های مختلف از جمله بخش گردشگری از این حربه دشمن جلوگیری کنیم.

سرپرست استانداری تهران تصریح کرد: در حال حاضر پروژه های پارک های بانوان و مادر در شهرستان ها در دستور کار قرار دارد و محل هایی در کنار این پروژه ها جهت عرضه صنایع دستی بانوان سرپرست خانواد جانمایی و ایجاد شده است که می توانیم از این بستر نیز برای توسعه بخش گردشگری در سطح استان به شکل توامان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر حمایت شایسته از اساتید و مربیان حوزه صنایع دستی تصریح کرد: در حوزه صنایع دستی گاهی اساتید و مربیانی هستند که یا تمکن مالی مناسبی نداشته و یا با مشکلات عدیده در حوزه اقتصادی رو به رو شده اند که در این جهت لازم است با حمایت و پشتیبانی از فعالین این عرصه زمینه کنشگری جدی تر آنها را فراهم کنیم.

حسن بیگی بر لزوم برخورد جدی با سوء استفاده کنندگان از استاندارد گفت: لازم است با جاعلان در بخش استاندارد به ویژه در حوزه های مرتبط با سلامت شهروندان برخورد جدی شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز