حسن بیگی:

دشمنان در حوزه گردشگری به دنبال ایران‌هراسی هستند

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۸:۳۲
کد خبر: ۷۸۵۹۴۷
دشمنان در حوزه گردشگری به دنبال ایران‌هراسی هستند
سرپرست استانداری تهران گفت: در حوزه گردشگری دشمنان به دنبال ایران‌هراسی هستند تا مانع از ورود گردشگر و توریست به ایران شوند اما دستگاه‌های متولی باید کار خود را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ شکرالله حسن بیگی  در حاشیه جلسه رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم توسعه گردشگری در استان تهران اظهار داشت: اکنون که با شرایط تحریم قرار داریم نباید با دامن زدن به برخی مسائل برای خود تحریمی ایجاد کنیم بلکه باید با رونق بخشیدن به فضای کسب و فراهم کردن زمینه حضور سرمایه‌گذاران داخلی به این عرصه از این شرایط گذر و اشتغال‌زایی کنیم.

وی با اشاره به پیگیری ۵ پروژه مهم در حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری در استان تهران کرد: پروژه گردشگری در شمیرانات با وجود فعال بودن ۵ دستگاه با مشکلاتی روبه‌رو بودند که بنا شد در جلسات مستقلی مشکلات این واحد نیز مورد بررسی قرار گیرد.

سرپرست استانداری تهران همچنین با اشاره به شهرک گلخانه‌ای حصارگلی ورامین افزود: شهرک گلخانه‌ای حصارگلی که فعالیت آن از دوره قبل آغاز شده بود همواره با مشکل برق و گاز روبه‌رو بود که با پیگیری‌های صورت گرفته مشکلاتشان برطرف شد.

حسن بیگی سپس با اشاره به پروژه هتل پاسارگاد در تهران عنوان کرد: مجموعه هتل‌های پاسارگاد ۱۱ هتل در سطح کشور دارند که با مشکل آب، برق و گاز روبه‌رو بودند که مشکلاتشان برطرف و تسهیلات لازم را نیز دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری دشمنان به دنبال ایران‌هراسی هستند تا مانع از ورود گردشگر و توریست به ایران شوند اما دستگاه‌های متولی باید کار خود را انجام دهند ما نیز کمک می‌کنیم تا در این حوزه شاهد اقدامات خوبی باشیم چرا که درآمد حوزه گردشگری درآمد سرشاری است که تاکنون از آن بهره نبرده‌ایم و باید بیشتر برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

سرپرست استانداری تهران با اشاره به مصوبات مختلف دولت و شورای امنیت ملی جهت حمایت از بخش خصوصی خاطرنشان کرد: بعضی از مدیران احتیاط می‌کنند ولی اکثر مدیران استان تهران ریسک‌پذیر هستند که اگر نتوانیم به کسب و کار رونق دهیم با توجه به مشکل اشتغال نمی‌توان عملکرد مناسبی ارائه کرد و افتخار مدیران این است که در گزارش عملکرد خود ایجاد شغل داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز