ورود تعزیرات استان تهران برای جریمه شرکت های لبنیاتی متخلف

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۲:۲۴
کد خبر: ۷۸۵۹۵۶
ورود تعزیرات استان تهران برای جریمه شرکت های لبنیاتی متخلف
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: شرکت‌های لبنیاتی متخلف در استان ۸۰ میلیارد تومان ‌جریمه شدند که از این میزان ۳۷۰ میلیون آن وصول شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ محمدعلی اسفنانی در دومین جلسه مشترک کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات و کمیته نظارت و بازرسی کارگروه تنظیم بازار با بیان اینکه سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تاکنون قیمت تمام شده لبنیات را اعلام نکرده است افزود: شرکت‌های تولیدکننده محصول های لبنی، ۳۸ قلم کالا را تولید می‌کنند که نرخ سه قلم آن نظیر شیر، ماست و پنیر باید به صورت سالانه توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تعیین قیمت شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در چهار سال گذشته قیمت شیر یکهزار و ۷۵۰ تومان بوده، سال گذشته به شکل توصیه‌ای اعلام کردند که قیمت مواد لبنی با دو هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شود که اکنون با قیمت چهار هزار و ۷۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد و تا زمانی که این نقایص برطرف نشود مشکلات باقی است.

اسفنانی تصریح کرد: ظرف ۱۰ روز سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان قیمت تمام شده شیر را برای مصرف کنندگان باید اعلام کند تا اگر کارخانه ها و شرکت ها بیشتر از نرخ مصوب کالای خود را فروختند جریمه شوند.

وی گفت: در۶ ماهه گذشته یکهزارو ۵۸۵ اکیپ بازرسی به بازار اعزام شدند که ۱۰ هزارو ۳۳۳ مورد بازرسی صورت گرفت و از این میزان ۲۶۹ واحد متخلف شناسایی شدند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز