سرپرست فرمانداری قرچک:

ضرورت افزایش کمی و کیفی کارگاه های آموزشی ویژه جوانان

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۲:۰۴
کد خبر: ۷۸۶۰۴۳
ضرورت افزایش کمی و کیفی کارگاه های آموزشی ویژه جوانان
سرپرست فرمانداری قرچک گفت: کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی، ترویج ازدواج سالم، کاهش طلاق و آسیب های اجتماعی ویژه جوانان باید به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، بهمن خطیبی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: عدم آگاهی و نداشتن سواد رسانه ای در فضای مجازی مشکلات زیادی از جمله آسیب های اجتماعی را بوجود می آورد، از این سو باید نسبت به برگزاری دوره های آموزشی در میان شهروندان بخصوص نسل جوان اهتمام داشت.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان، خواستار برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای ویژه شهروندان شد.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک تأکید کرد: برای برگزاری دوره ها و برنامه های آموزشی در سطح منطقه باید از ظرفیت جوانان در قالب تشکل های مردمی بهره گرفت.

وی همچنین ادامه داد: در کنار آموزش های نظری، باید مهارت های فنی نیز به جوانان بیاموزیم و تمام امکانات شهرستان را برای بهره برداری آنان فراهم کنیم.

خطیبی همچنین خاطرنشان کرد در جلسات مصوباتی مطرح شود که عملیاتی باشند.

وی به ضرورت تسریع در تعیین تکلیف پروژه خانه جوان نیز اشاره داشت و از ادارات خواست با هماهنگی و همکاری یکدیگر به اجرای این مهم بپردازند.

گفتنی است در این جلسه معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و دیگر رؤسای ادارات عضو ستاد حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز