نظارت بر بازار شب یلدا در ورامین آغاز شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۴:۰۳
کد خبر: ۷۸۶۶۱۵
نظارت بر بازار شب یلدا در ورامین آغاز شد
حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین از نظارت ویژه برای کنترل بیشتر بازار در آستانه شب یلدا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین از نظارت ویژه برای کنترل بیشتر بازار در آستانه شب یلدا در این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامین جلسه بازار شب یلدا با حضور ریاست اداره صنعت ، معدن وتجارت ، رئیس اتاق اصناف و روئسای اتحادیه میوه و تره بار ، خواروبار و قنادان و مسئولین بازرسی و نظارت اداره صمت و اتاق اصناف در محل اداره صنعت ، معدن وتجارت برگزار گردید .

در ابتدای جلسه میرزایی گفت : به منظور احقاق حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سوء استفاده عوامل سودجو در بازار این طرح در شهرستان ورامین  از روز شنبه مورخ ۲۵ آذر ماه آغاز و تا یکم دی ماه سالجاری ادامه خواهد داشت .

 میرزایی در ادامه افزود : با توجه به وضعیت کنونی بازار و تاکید سازمان متبوع ، با هماهنگی اتاق اصناف ، نظارت و توجه بیشتر بر کالا و اقلام توزیعی ویژه شب یلدا توسط بازرسین صورت می پذیرد که شامل واحدهای عرضه انواع شیرینی ، آجیل و تنقلات و میوه می باشد که در راستای اجرای این طرح ، پنج گروه از بازرسان این اداره و اتاق اصناف با حضور در بازار شهرستان ورامین بر روند عرضه کالاهای مورد نیاز مردم نظارت می کنند.

وی تصریح کرد  : اجرای این طرح با هدف کنترل قیمت ها و مقابله با تخلفات احتمالی در بازار عرضه کالاهای پر مصرف صورت خواهد پذیرفت و بازرسی های مشترک دستگاه های نظارتی و قضایی از جمله اداره صنعت ، معدن وتجارت ، اتاق اصناف ، شبکه بهداشت و تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی مرتبط با این امر تشدید خواهد شد.

در این جلسه با هماهنگی های صورت گرفته شده با اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه مقرر گردید واحدهای صنفی که از سوی اتحادیه مشخص می شوند در سطح شهرستان با نصب بنر فروش فوق العاده و اعمال تخفیف ، کالا و اقلام ویژه شب یلدا را به مردم ارائه نمایند.

در پایان از شهروندان درخواست می شود  تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی ،کم فروشی ، تقلب و … مراتب را با شماره  ۱۲۴ ستاد خبری این اداره منعکس نمایند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز