جلسه مشترک نماینده مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضای شورای اسلامی نسیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۵:۳۴
کد خبر: ۷۸۶۹۱۴
جلسه مشترک نماینده مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضای شورای اسلامی نسیم
جلسه مشترک نماینده مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضای شورای اسلامی نسیم شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ جلسه شترک نماینده مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضای شورای اسلامی نسیم شهر به منظور تبادل نظر و بررسی مشکلات موجود در محل دفتر شورای اسلامی شهر تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه حاج حسینعلی بابایی رئیس شورای اسلامی نسیم شهر ضمن عرض خیر مقدم با بیان مسائل و مشکلات نسیم شهر بویژه مباحث ترافیکی و استفاده از ظرفیت های مشترک شورا و نماینده مجلس در پیشبرد اهداف نظام و توسعه شهر پرداخت .

بابایی با اشاره به همدلی و اتحاد در بین اعضای شورای اسلامی گفت : اعضای شورای اسلامی نسیم شهر با طرح برنامه ها و پروژه های عمرانی عدالت را در مناطق مختلف نسیم شهر برقرار کرده اند و این رویه بدون توقف ادامه خواهد داشت .

سپس مهندس عباس شوندی شهردار نسیم شهر ، در ادامه جلسه ضمن خوش آمد گویی به نماینده با بیان برخی مشکلات شهرداری دربدو ورود خود عنوان داشت: مشکلات ترافیکی و آسفالت معابر شهر یکی از دغدغه های بسیار مهم شهروندان نسیم شهر است و شهرداری علی رغم مشکلات مالی فراوان توانسته است بسیاری از خیابانها و کوچه های شهر را آسفالت نماید و هرچند با گرانی قیر و آسفالت مواجه شدیم ولی همچنان نهضت آسفالت در نقاط مختلف نسیم شهر ادامه خواهد داشت .

در ادامه این جلسه دکتر نوروزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن خرسندی از تشکیل چنین جلساتی، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جلسات با مطالبه گری اعضای شورای اسلامی و شهردار نسیم شهر در پی حل مشکلات باشد .

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم با بیان اینکه نسیم شهر دارای جمعیت بالایی است گفت : شکایت مردم از نحوه مشکلات نسیم شهر بسیار کم بوده است و این عملکرد بسیار خوب شورا و شهرداری را می رساند چرا که مردم برای توسعه و آبادانی شهرشان تمام امیدشان به شما است .

حسن نوروزی با اشاره به فعالیت ها و پروژه های عمرانی خوب در نسیم شهر گفت : از عملکرد خوب شورا و شهردار حمایت میکنم و تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی و استانی برای انجام پروژه های بیشتر در نسیم شهر بکار خواهم بست .

وی با ارائه چند پیشنهاد به شورای اسلامی نسیم شهر عنوان کرد : در حوزه میراث فرهنگی ، ساخت بیمارستان نسیم شهر ، تقویت حوزه علمیه ، پیگیری مشکلات بوجود آمده پایانه و استفاده از ظرفیت های اقتصادی در این پایانه جهت اشتغالزایی و ایجاد رمپ و رمپ جاده احمد آباد با استانداردهای متناسب برنامه ریزی کنید و بنده نیز در همه موارد پشتیبان شورا و شهردار نسیم شهر خواهم بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز