جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در مصلای بزرگ ری برگزار شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۲:۳۳
کد خبر: ۷۸۷۰۴۳
جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در مصلای بزرگ ری برگزار شد
در شب میلاد حضرت سیدالکریم(ع) بارگاه ملکوتی آن محدث والامقام سرار نور و سرور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در شب میلاد مسعود حضرت عبدالعظیم(ع)، آستان ملائک نشین آنحضرت چراغانی و مملو از حضور ارادتمندان بی شماری از تهران و شهرهای اطراف بود تا در میلاد مبارک نواده امام حسن مجتبی(ع) حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در صحن و سرایش مهمان شوند و از خوان گسترده اش بهره جویند.

جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شامگاه سه شنبه و هم زمان با شب چهارم ربیع الثانی، با حضور خیل عاشقان آل الله و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت(ع) در مصلای بزرگ ری برگزار شد.

این مراسم همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت تولیت آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، آیت‌الله محمدی ری‌شهری آغاز و در ادامه زیارت‌ نامه حضرت عبدالعظیم(ع) با نوای مداح اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) حاج احمد زین العابدین فرد قرائت شد.

همچنین در این ویژه برنامه حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی به ایراد سخنرانی پیرامون شخصیت و جایگاه والای حضرت عبدالعظیم(ع) نزد اهل بیت(ع) و حاج محمدرضا غلامرضازاده به مدیحه سرایی و صابر خراسانی به شعرخوانی در مدح و منقبت آنحضرت پرداختند.

لازم به ذکر است، در روز ولادت آن حضرت مصادف با چهارشنبه 21 آذر نیز بعد از نماز ظهر و عصر، مراسم گرامیداشت روز ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری و مدیحه سرایی آقای امیر نعیمی در شبستان امام خمینی(ره) برپا می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز