نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس :

خانه کشتی قدس قابلیت تبدیل شدن به پایگاه اصلی کشتی استان را دارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۷:۲۲:۲۸
کد خبر: ۷۸۷۲۵۶
خانه کشتی قدس قابلیت تبدیل شدن به پایگاه اصلی کشتی استان را دارد
نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: خانه کشتی قدس قابلیت تبدیل شدن به پایگاه اصلی کشتی استان را دارد

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ ابوطالب آذربرا در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس که با حضور روسای فدراسیون و هیات کشتی استان و قدس برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما توسعه پروژه‌های خدماتی، ‌فرهنگی و ورزشی است تا بتوانیم مطالبات مردم را در این زمینه محقق سازیم.

 وی افزود: ورزشکاران شهرستان تاکنون مدالهای ملی و بین المللی بسیاری کسب کرده اند و همین گواه این است که ورزشکاران شهرستان توان و ظرفیت لازم را برای حضور موفق و به اهتزاز درآوردن پرچم نظام اسلامی در عرصه های ورزشی را دارند.

آذربرا اظهار داشت: در همین راستا شورا و شهرداری قدس همواره به دنبال توسعه زیرساخت های ورزشی هستند در اختیار ورزشکاران و قهرمانان ورزشی شهرقدسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سالن کشتی در دو بخش شامل سالن و قسمت اداری در دست ساخت است،‌ افزود: سالن این مجموعه به مساحت یک هزار و 342 مترمربع و با گنجایش یک هزار و 200 نفر تماشاچی و 3 عدد تشک کشتی استاندارد است.

وی با عنوان اینکه خانه کشتی قدس بزرگترین خانه کشتی استان است، گفت: امیدواریم شهرقدس بتواند به پایگاه کشتی در استان تبدیل شود و بتواند میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی و همچنین اردوهای تیم ملی را کسب کند.

وی در پایان از حضور مسئولان فدراسیون کشتی در جلسه رسمی شورا تشکر کرد و گفت: امید است که این حضور موجب خیر و برکت برای کشتی شهرقدس شود.

 

نظر شما