شهردار قیامدشت عنوان کرد:

بازیابی هویت فرهنگی قیامدشت با راه اندازی نهاد شهرداری

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۸:۵۳:۲۱
کد خبر: ۷۸۷۵۸۳
بازیابی هویت فرهنگی قیامدشت با راه اندازی نهاد شهرداری
به مناسبت فرا رسیدن هفته فرهنگی ری، نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرقیامدشت با اصحاب رسانه شهرستان ری وبا حضور دکتر امین بابایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران و مدیران روابط عمومی فرمانداری و شهرداری های تابعه شهرستان ری به عنوان مهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛حسین ترکاشوند، بازیابی هویت قیامدشت را در استقلال شهر و تاسیس نهاد شهرداری عنوان کرد و گفت: سالها قیامدشت به عنوان یک محله در حریم شهرداری منطقه ۱۵ تعریف شده بود که این پیوستگی هویت فرهنگی، صنعتی، جغرافیایی  این منطقه را تحت شعاع خود قرار داده بود اما خوشبختانه با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید و پیگیری های معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری، مجوز تاسیس شهرداری قیامدشت صادر گشت و تحول چشمگیری در رونق و توسعه همه جانبه این شهر نوپا صورت گرفت.

شهردار قیامدشت با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس یکسالگی شهرداری قیامدشت افزود: در ۱۳ آذرماه سال ۹۶ که شهرداری قیامدشت تاسیس شد، فعالیتمان را در این نهاد با حداقل امکانات و با حضور ۳ همکار آغاز کردیم اما خوشبختانه پس از گذشت یک سال از آن تاریخ با تعامل و همفکری و مشارکت اعضای شورای اسلامی شهر و حمایت فرماندار ویژه ری ، ساختار اداری و میزان عملکرد شهرداری نوپای قیامدشت از بسیاری از شهرهای قدیمی استان نیز فراتر رفته است.

وی در جمع اصحاب رسانه یکی از مهمترین فرصت های شهر قیامدشت را همجواری با بیش از ۱۵هزار کارگاه صنفی و صنعتی عنوان کرد و گفت: درحال حاضر مشکلات بزرگی درشهر  وجود دارد که مطالبه چندین و چندساله اهالی قیامدشت است که عدم وجود آرامستان ، پل غیر همسطح در مبادی ورودی شهر، عدم وجود بیمارستان و استقرار پلیس راهور را می توان شاخص ترین معضلات این شهر برشمرد که خوشبختانه در این مدت کوتاه با اجرای ۳۷  اقدامات و هماهنگی پروژه عمرانی در حوزه فرهنگ، ورزش، ترافیک، فضای سبز و... اقدامات مناسبی در راستای بهبود وضعیت فیزیکی شهر و رفع  معضلات شاخص  صورت گرفته است و به زودی شاهد رونق  شهر و اعتلای جایگاه شهروندی اهالی بومی و قدیمی قیامدشت خواهیم بود.

در ادامه این نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت نیز  مصوبات و برنامه های پیگیری شده و اجرایی هریک از کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر قیامدشت را به اطلاع خبرنگاران رساندند.

در پایان مراسم از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت،از خبرنگاران  به عنوان سفیران اطلاع رسانی تقدیر و تجلیل بعمل آمد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز