تالیف و چاپ کتاب در حوزه انرژی توسط کارشناس انرژی آبفای منطقه۶- شهر ری

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۷:۲۵
کد خبر: ۷۸۷۹۷۷
تالیف و چاپ کتاب در حوزه انرژی توسط کارشناس انرژی آبفای منطقه۶- شهر ری
کتاب سیستم های تبدیل انرژی بادی(اساس، فناوری، بهره برداری و کنترل) توسط حامد جواهری، کارشناس انرژی معاونت بهره برداری آبفای منطقه6- شهرری به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ کتاب سیستم های تبدیل انرژی بادی این مطلب را یادآور می شود که امروزه با توجه به رشد روز افزون مصرف انرژی، استفاده از سوخت های فسیلی جهت تولید انرژی الکتریکی رو به افزایش است و با توجه به اثرات مخرب استفاده از سوخت های فسیلی بر روی محیط زیست، تولید انرژی الکتریکی با استفاده از انرژی های تجدیدپذیری همچون باد و روش های نوین، کم هزینه، سازگار با محیط زیست و بدون تولید آلاینده های زیست محیطی،  بیش از گذشته مورد توجه مدیریت کلان انرژی  قرار گرفته است.  

این کتاب با هدف برآورده کردن علاقه خوانندگان به ویژه متخصصان حوزه انرژی و فناوری، در مورد سیستم های تبدیل انرژی بادی نگارش شده است و مفاهیم پایه در زمینه ی انرژی بادی را به خوانندگان ارائه می دهد. به موضوع فیزیک و مکانیک می پردازد. تبدیل انرژی بادی با چرخش توربین و پارامترهای حساس و تعیین کننده حاکم بر بازده این تبدیل انرژی را شرح می دهد.

  همکاران علاقه مند به حوزه انرژی و مهندسین انرژی، برق و مکانیک در صنایع مختلف می توانند از این کتاب کاربردی برای تولید برق از انرژی خدادادی و پاک باد در تصفیه خانه ها و تلمبه خانه ها بهره ببرند.  

این کتاب در آخرین شماره  نشریه خبری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور(شهراب) در نیمه اول آذرماه جاری معرفی شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز