کمیته پیلاتس استان تهران برگزار کرد؛

همایش تخصصی آناتومی عملکردی ویژه کلیه مربیان ورزش همگانی

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۱:۳۸
کد خبر: ۷۸۸۴۰۳
همایش تخصصی آناتومی عملکردی ویژه کلیه مربیان ورزش همگانی
همایش تخصصی آناتومی عملکردی به همت کمیته پیلاتس هیات ورزشهای همگانی استان تهران و به مدرسی پروفسورحیدرصادقی درمجموعه امام هادی(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ حمیدرضا قاسمی رییس کمیته پیلاتس هیات استان دراین خصوص گفت: در راستای ارتقای سطح علمی مربیان همگانی این سمینار با حضورشیما سادات مصطفوی پور دبیر هیات همگانی استان تهران،مریم صدوقیان نایب رییس کمیته پیلاتس و 95 نفر از مربیان  و دانشجویان تربیت بدنی رشته پیلاتس و دیگر رشته های ورزش همگانی در مجموعه فرهنگی امام هادی (ع) برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت مدرس در چنین سمینارهایی تاکید کرد: ما در این سمینار از تجربه و علم بالای پروفسور صادق حیدری عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی بهره بردیم .

وی در خصوص مفاهیم گوناگون کتاب آناتومی از جمله آناتومی حرکتی، استخوان و مفصل در بدن انسان،عضلات دربدن انسان و حرکت شناسی، عصب شناسی، آناتومی پیلاتس توضیحاتی ارائه داد.

 قاسمی  درانتها خاطر نشان کرد: ازامتیاز های حضور در این سمینار تخصصی اهدا 10 نمره بازآموزی از فدراسیون ورزشهای همگانی بود که شرکت کنندگان این امتیاز را همراه با گواهی حضور در سمینار از فدراسیون ورزشهای همگانی و هیات همگانی استان تهران دریافت میکنند.

ورزش پیلاتس مجموعه ای از حرکاتی است که با تمرکز برای استفاده ی همزمان از ذهن و جسم از جاذبه، وزن بدن و دستگاه های مخصوص برای افزایش مقاومت بدن کمک می گیرد تا ماهیچه های تثبیت کننده ی بدن تقویت شوند.

 

 

نظر شما