"بهبود عملکرد و ارتقایبهره وری سازمانی" اولویت برنامه های منطقه۲۱ است

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۳۳:۳۸
کد خبر: ۷۸۸۷۳۳
بهبود عملکرد و ارتقایبهره وری سازمانی اولویت برنامه های منطقه۲۱ است
جلسه افتتاحیه "جایزه تعالی منابع انسانی منطقه21" با حضور شهردار، قائم مقام و مدیران ارشد شهری ورودی غربی پایتخت و همچنین "ارزیابان انجمن مدیریت منابع انسانی ایران" به منظور تشریح برنامه عملیاتی این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، رحمانی شهردار این منطقه در ابتدای این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک میلاد باسعات امام حسن عسگری(ع) گفت: نقش و جایگاه منابع انسانی را همگان می دانند تا جایی که معاونت منابع انسانی در شهرداری تهران که نهادی خدماتی با رویکرد اجتماعیاست به دلیل اینکه تولید و محصول نهایی آن ارائه خدمات با معیارهای کیفی است، از جایگاه والایی برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ رشد و پیشرفتی در سازمان ایجاد نخواهد شد مگر آنکه نگاه ویژه ای به مبحث مهم منابع انسانی شود، افزود: شعار مدیریت ارشد کلانشهر تهران "تهران؛ شهری برای همه" می باشد و این بدین معناست که با تقویت روحیه مشارکت، حس تعلق مکانی نیز در بین شهروندان و همچنین همکاران پررنگ تر شود.

رحمانی در همین راستا با اشاره به این موضوع که منطقه21 تلفیقی از "صنعت و سکونت" است و می توان از این قابلیت به شکل یک فرصت بهره برداری کرد، یادآور شد: در دنیای پرتلاطم امروزی، مبحث دهکده جهانی مطرح شده و سازمان ها محدود به فضای پیرامونی خود نیستند و به طور دائم در چالش رقابت با یکدیگرند تا جایی که تنها در سایه "مدیریت صحیح منابع انسانی" است که می توان تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کرد.

بنا بر این گزارش؛ در این جلسه، آقاعلیخانی معاون توسعه منابع انسانی منطقه21 با بیان اینکه طی 5ماه گذشته اظهارنامه ها با محوریت ارتقای بهره وری سازمانی در این منطقه تکمیل شده، به تشریح و تبیین برنامه عملیاتی این معاونت به منظور دستیابی به "دهمین جایزه مدل تعالی منابع انسانی" پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز