به همت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس:

خدمات رایگان زمستانی به شهروندان قدس ارائه می شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۵۰:۲۳
کد خبر: ۷۸۸۷۷۱
خدمات رایگان زمستانی به شهروندان قدس ارائه می شود
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس، از ارائه خدمات رایگان زمستانی در راستای حفظ و ارتقای سطح ایمنی شهروندان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا تهران، علی رزاقی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس، با اشاره به اینکه با شروع فصل سرما استفاده از وسایل گرمایشی امری اجتناب ناپذیر است، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در فصل زمستان و لزوم استفاده از این وسایل گرمایشی، نیروهای این سازمان به صورت رایگان از اتصالات و دودکش های نصب شده بازدید به عمل می آورند تا بدین وسیله با ارائه توصیه های ایمنی و هشدار های لازم در بین شهروندان بتوانیم از بروز حوادث احتمالی پیشگیری نماییم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس، افزود: ارائه توصیه های ایمنی به شهروندان علاوه بر حفظ جان ایشان موجب کاهش هزینه های جانبی مدیریت شهری از جمله کاهش هزینه های آتش نشانی و خدمات ایمنی، جلوگیری از بروز حوادثی مانند آتش سوزی، انفجار ناشی از وسایل گرمایشی، حوادث منجر به جراحات و فوت در سطح شهر می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به اهمیت بسیار بالای موضوع حفظ و ارتقای ایمنی و آگاهی بخشی در فصول پاییز و زمستان، نصب بنرهای گوناگون و توزیع تراکت ها با مضمون توصیه های ایمنی درباره استفاده از وسایل گازسوز و وسایل برقی و خطرات نادیده گرفتن این توصیه ها در سطح شهر انجام شده، همچنین در این زمینه اطلاع رسانی در سطح مدارس و خانه های فرهنگ را نیز در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

رزاقی با بیان اینکه شهروندان می توانند برای اطمینان از اتصالات نصب شده با شماره گیری ۱۲۵از مشاوره همکاران سازمان بهره مند شوند، تصریح کرد: امیدواریم با رعایت نکات و توصیه های ایمنی و بهره گیری از مشاوره رایگان نیروهای این سازمان، شاهد هیچ گونه حوادثی در این فصل نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز