حجت الاسلام ابوترابی فرد:

استانداران باید مسئولیت و اختیار بیشتری داشته باشند

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۰:۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۸۹۱۰۹
استانداران باید مسئولیت و اختیار بیشتری داشته باشند
امام جمعه موقت تهران گفت: دولت برای افزایش اختیارات استانداران تصمیم بگیرد و این اقدام موجب کاهش هزینه های اداره کشور می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛حجت الاسلام ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران در مراسم تکریم و معارفه استاندار تهران گفت:ترافیک و آلودگی هوا از مسائل اساسی است که مهندس مقیمی در دوران تصدی استانداری تهران به آن توجه داشتند

وی افزود: کار بزرگ احداث قطار شهری به ویژه در اسلامشهر اقدام مهمی برای استان تهران است که امیدواریم دکتر بندپی آن را به سرانجام برساند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رینگ آب شرب تهران با هزینه سنگین در دوران حضور مهندس مقیمی تا ٨٠ درصد انجام شده و امیدواریم نهایی شود تصریح کرد:تعاونی های مسکن تهران مشکلات جدی داشتند و مهندس مقیمی پاسخ جدی به آن دادند و امیدواریم دکتر بند پی ادامه دهنده آن باشند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد ،توجه به بافت فرسوده در تهران را دارای نقش مهمی در کاهش آسیب پذیری استان تهران دانست .

وی ادامه داد: انتخابات اگر در تهران به شایستگی برگزار شود الگوی کشور است و انتخابات مهمی در پیش داریم.حضور مهندس مقیمی در استان تهران مورد وفاق و امنیت آفرین بود و تلاش دکتر محسنی بندپی نقش مهمی در ارتقاء نظام مردمسالاری در کشور دارد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه استانداران باید مسئولیت و اختیار بیشتری داشته باشند عنوان کرد: استانداران اگر مسئولیت داشتند شاهد تحول بیشتر در کشور بودیم , دولت برای افزایش اختیارات استانداران تصمیم بگیرد و این اقدام موجب کاهش هزینه های اداره کشور می شود.

حجت الاسلام ابوترابی فرد  با اشاره به اینکه امروز "اخلاق"کشور را اداره می کند تصریح کرد: باید با جرم برخورد شود و عدم احساس امنیت متخلف با تقویت نیروی انتظامی و قوه قضائیه محقق می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز