معاون فرماندار مطرح کرد؛

با افزایش مطالعه در جامعه میزان بزهکاری کاهش می یابد

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۰:۳۰
کد خبر: ۷۸۹۲۸۴
با افزایش مطالعه در جامعه میزان بزهکاری کاهش می یابد
معاون سیاسی انتظامی فرماندار پاکدشت گفت: نقش خانواده در افزایش سرانه مطالعه و گنجاندن ساعت مطالعه در برنامه های روزمره فرزندان بسیار موثر است.

به گزارش خبرگزاری برنا  استان تهران ،حسین شیرازی معاون سیاسی انتظامی فرماندار پاکدشت در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان پاکدشت، ضمن اشاره به برنامه های هفته فرهنگی، اظهار کرد: در هفته فرهنگی برنامه های خوبی برگزار شد که نشان دهنده ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان است.

وی افزود: در حوزه نشاط اجتماعی نیز استقبال خوبی از برنامه ها انجام شد این نشان دهنده نیاز جامعه به نشاط با خلاقیت و آرامش است که می توان گام های خوبی را با همفکری برداریم.

شیرازی با  بیان اهمیت بالا بردن سرانه مطالعه با بروزترین روش ها و دیدگاه ها، افزود: هرجا میزان مطالعه افزایش پیدا کند آمار جرم و بزه کاری کاهش می یابد؛ جامعه ی که به لحاظ فرهنگی اجتماعی بخواهد رشد کند باید سرانه مطالعه را افزایش دهد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار پاکدشت بیان کرد: رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهور و دیگر مسئولان با وجود مشغله های کاری به امر کتابخوانی تاکید می کنند، این نشان دادن جایگاه کتاب و کتابخوانی در جامعه است.

وی تصریح کرد: بخشی از افزایش سرانه مطالعه به آموزش و پرورش برمی گردد؛ اگر در هفته زنگی به معرفی کتاب های غیر درسی اختصاص یابد می تواند در راستای افزایش سرانه مطالعه تاثیر گذار باشد.

شیرازی گفت:در کنار این امر نقش خانواده به عنوان مربیان اصلی فرزندان بسیار موثر است، خانواده ها تاثیر بسیاری در اختصاص یافتن زمانی در ساعت روزمره فرزندان به مطالعه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز