با حضور بخشدار کهریزک؛

جلسه آموزش آسیب های اجتماعی در بخشداری کهریزک برگزار شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۵۰:۳۴
کد خبر: ۷۸۹۸۱۵
جلسه آموزش آسیب های اجتماعی در بخشداری کهریزک برگزار شد
جلسه آموزش آسیب های اجتماعی با موضوع پیشگیری از اعتیاد و شناخت مواد مخدر با حضور مهدی مجیدی بخشدار کهریزک، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایگاه نهم انتظامی شهرستان ری، اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک، باقرشهر و روسای ادارات ، نیروهای انتظامی، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش کهریزک در سالن اجتماعات بخشداری کهریزک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛در این جلسه مهدی مجیدی بخشدار کهریزک با تاکید بر اهمیت توجه به آسیب های اجتماعی افزود: در حوزه آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد می توان از تمامی ظرفیت ها و امکانات شهرداری ها و دهیاری ها در زمینه فرهنگسازی و پیشگیری استفاده کرد و ضمن شناسایی خانواده های آسیب پذیر با برگزاری کارگاه های آموزشی زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم آورد.

بخشدار کهریزک افزود: آسیب‌های اجتماعی می‌تواند جامعه را با دشواری فراوانی روبرو سازد و بر وضعیت سلامت جسمی و روانی افراد جامعه تأثیر سوء داشته باشد و سطح کیفیت زندگی را کاهش دهد. بر همین اساس، برگزاری جلسات آموزش آسیب های اجتماعی می تواند زمینه آگاه سازی آحاد جامعه بویژه نوجوانان و جوانان را در پی داشته باشد.

در ادامه جلسه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایگاه نهم انتظامی شهرستان ری ضمن بیان معضلات موجود در حوزه آسیب های اجتماعی، نکات آموزشی مهم در خصوص شناخت انواع مواد مخدر و روانگردان و عوارض مصرف آنها و همچنین راهکارهای پیشگیری از اعتیاد را ارائه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز