رییس کمیسیون کشاورزی مجلس:

بین عملکرد و اهداف برخی مسوولین بسیار فاصله است

۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۲:۲۸
کد خبر: ۷۹۰۲۹۴
بین عملکرد و اهداف برخی مسوولین بسیار فاصله است
دکتر احمد علی کیخا گفت: در شرایط کنونی برای رفع معضلات حوزه کشاورزی و آب ، اغلب مسوولین مایل نیستند مواضع خود را به جالش بکشند و بین عملکرد و اهداف سازمانی آنها بسیار فاصله است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ نماینده مردم  زابل ، زهک ، نیمروز ، هیرمند و هامون در مجلس با اعلام مطلب فوق افزود : بدیهی است که در شرایط کنونی و جنگ اقتصادی ، باید متحمل هزینه های مادی و معنوی شد اما متاسفانه کمتر مسوولی حاضر است تا در حوزه کشاورزی ، آب و منابع طبیعی با مشکلات روبرو شده و برای رفع آن اهتمام ورزد.

کیخا اظهار داشت : برخی از دستگاه های اجرایی از انجام ماموریت های خود سرباز میزنند . این در حالی است که برای عبور از بحران و ثبات اقتصادی تفکر بسیجی لازم است و با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری با وحدت و همدلی می توان به توسعه پایدار اقتصادی رسید.

 رییس کمیسیون کشاورزی مجلس خاطر نشان کرد : حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: مجلس در رأس همه امور است و و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد. بر این اساس وظیفه خطیر اینجانب و دیگر اعضا کمیسیون است که ضمن بررسی و تحلیل عملکرد برخی مسوولین برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و آسایش و انسجام دولت و ملت کوشش کنیم. این در حالیست که برخی از مدیران و مسوولین به وظایف خود عمل نمی کنند . به طور مثال یکی از وظایف مندرج در اساسنامه اتاق بازرگانی ایران پیدا کردن بازار مصرف و تشویق و حمایت تولید کنندگان به صادرات است . س.ال اینجاست که آیا ایشان به وظیفه خود عمل کرده اند ؟ اگر پاسخ مثبت است ، به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی در پاسخ به موضوع استیضاح حجتی وزیر کشاورزی گفت : دلیل امضاء من برای استیضاح ایشان ، حمایت بی دلیل وی از افزایش قیمت گندم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز