شهردار قرچک خبر داد:

کمربندی شمالی قرچک تا پایان سال جاری کلید زده می شود

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۹:۰۳
کد خبر: ۷۹۰۷۱۳
کمربندی شمالی قرچک تا پایان سال جاری کلید زده می شود
شهردار قرچک گفت: کمربندی شمالی قرچک تا پایان سال جاری کلید زده می شود که تمام گره های ترافیکی شهر را باز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ محسن خرمی‌شریف در چهارمین نشست خبری خود در خصوص مشکلات و اقدامات انجام شده در قرچک که در سالن اجتماعات شهرداری برگز‌ار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائل مدیریت شهری اطلاع‌رسانی است و تا به امروز سعی کردیم مسائل و مشکلات و اقداماتی را که در این مدت در تمامی حوزه انجام داده‌ایم را اطلاع‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در سطح شهر حدود ۳۲ مورد است، افزود: عملیات عمرانی نشان‌دهنده چهره شهر و زیرساخت‌ها است و باید این زیرساخت‌ها به‌خوبی و با برنامه انجام شود.

 شهردار قرچک ادامه داد: دو سرای محله در پارک ولیعصر و ۱۵ خرداد در ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید و سرای محله خیابان آزادگان به بهره‌برداری رسیده و در رشته‌های فرهنگی هنری نیز در حال ثبت‌نام است.

وی تصریح کرد: سرای محله فردیس که از مناطق کم برخوردار است به‌زودی شروع به کار خواهد کرد تا جوانان این منطقه بتوانند از مزایا سرای محله استفاده کنند.

خرمی‌شریف بیان داشت: اقدامات عمرانی در مناطق شهرداری صورت می‌گیرد که این کار باعث کاهش تردد شهروندان به شهرداری را دارد و شهروندان می‌توانند با مراجعه با شهرداری منطقه مشکل را حل کنند.

وی گفت: دو سوله بحران در منطقه دو و منطقه پوئینک پیشرفت ۷۰ درصدی داشته و اولویت اصلی ما سوله بحران است و در مواقع دیگر می‌توان از این سوله‌ها به‌عنوان سالن ورزشی استفاده کرد.

شهردار قرچک با اشاره به حمایت از ورزش بانوان خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ سالن تجهیزات شهرداری تغییر وضعیت خواهد یافت و این سالن مخصوص بانوان خواهد بود.

وی بیان داشت: کمربندی شمالی قرچک با شعاع هشت و نیم کیلومتر از ابتدای میدان شهید ستاری شروع می‌شود و به میدان پوئینک می‌رسد که با اجرای این طرح قرچک تا ۲۰ ساله آینده مشکل ترافیکی نخواهد داشت.

خرمی‌شریف تصریح کرد: اعتبار یک و نیم میلیاردی فرهنگسرای پوئینک اختصاص یافته و به‌زودی فرهنگسرایی ساخته خواهد شد که در شأن مردم آن منطقه باشد.

وی اظهار کرد: چارت سازمانی شهرداری قرچک ابلاغ شد و درجه این شهرداری افزایش یافته است و سازمان آرامستان‌های قرچک به‌زودی افتتاح خواهد شد.

شهردار قرچک در خصوص راه‌اندازی و شروع به کار استخر ولیعصر گفت: این استخر حدود ۵ سال است تعطیل بود و در ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد تا جوانان این شهرستان از این استخر مجهز و استاندارد استفاده کنند.

خرمی‌شریف تأکید کرد: موضوع نوسازی خط تاکسی و ناوگان اتوبوس‌رانی رایزنی مسؤولین در سطح شهرستان را می‌طلبد و این دو امر در توان شهرداری نیست.

وی از بیمه کردن بیش از ۶۹ هزار باب منزل مسکونی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: بیمه منازل در دستور کار شهرداری قرار دارد و با این اقدام سعی خواهیم کرد شهروندان را در صورت بروز حادثه یاری کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز