شاه محمدی رئیس خانه رسانه شهرستان ری شد / خبرنگاران ری خانه دار شدند

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۹۱۲۲۷
شاه محمدی رئیس خانه رسانه شهرستان ری شد / خبرنگاران ری خانه دار شدند
نشست هم اندیشی خبرنگاران شهرستان ری با حضور حجت الاسلام موسوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و اصحاب رسانه به منظور بررسی مشکلات صنفی جامعه خبری شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حجت الاسلام موسوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در سخنانی با تاکید بر اهمیت و جایگاه رسانه اظهار داشت: برای رفع مشکلات و طرح مسائل خبرنگاران دفتر وی به روی همه باز است و در جهت رفع موانع مشکلات خبرنگاران تلاش خواهد کرد.

اسماعیل شاه محمدی نماینده خبرنگاران، فعال رسانه و مطبوعاتی شهرستان ری در نشست هم اندیشی خبرنگاران شهرستان ری گفت : رسانه ی ری بدون متولی نیست ، نماینده و متولی دارد و برای ما همه یکی هستند چپ و راست ندارد، قطعا هرکسی برای خود عقیده ای دارد که قابل احترام است.

وی ادامه داد: زمانی قدرتمند و موفق خواهیم بود که همه ی ما در کنار هم  هم باشیم و افتخاریست که در شهرستان ری بین خبرنگاران وحدت و انسجام همیشه حاکم بوده و خواهد بود.

در ادامه این مراسم برخی از خبرنگاران فعال شهرستان ری سخنانی  در مورد مشکلات خبرنگاران ایراد نمودند و در انتها  اسماعیل شاه محمدی پیشکسوت رسانه بعنوان رییس خانه رسانه از سوی خبرنگاران شهرستان ری انتخاب شد.

همچنین مصوب شد خبرنگاران  منتخب دیگری اسماعیل شاه محمدی را در این مسیر کمک کنند که نام این افراد  به شرح ذیل می باشد:

١- محسن شیرازی نژاد

٢- روح اله حسین زاده

٣- مصطفی علی اکبری

٤-جعفر خداقلی زاده

٥-مصطفی هدایی

٦- بهنام ژاله

٧-انسیه اسماعیلی

٨-محمد حسین عباسی

٩- حسین قریشی

قابل توجه است در انتهای این جلسه مطالب فوق طی صورتجلسه ای تنظیم و به امضاء تمام خبرنگاران رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز