همزمان با شروع بارش های زمستانی:

عوامل اجرایی منطقه۲۱ به حالت آماده باش کامل درآمدند

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۳۳:۰۱
کد خبر: ۷۹۱۲۳۶
عوامل اجرایی منطقه۲۱ به حالت آماده باش کامل درآمدند
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه21 از آماده باش کامل عوامل اجرایی این معاونت در زمان "بارش های زمستانی" با هدف جلوگیری از جاری شدن روان آب ها و لغزندگی معابر عبوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سیاوش زابلی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با بیان خبر فوق گفت: ورودی غربی پایتخت با در اختیار داشتن "سه رود دره کن، قوری چای و وردآورد" در محدوده استحفاظی منطقه21؛ وظیفه خطیر لایروبی منظم فصلی این مسیل ها را برعهده دارد، به ویژه اینکه مواجهه با بارش های زودهنگام زمستانی سال97 روند این اقدامات را با سرعت و دقت بالاتری پیش می برد.

وی در ادامه افزود: با عنایت به برودت هوا، شروع بارندگی ها و لزوم آماده باش عوامل اجرایی واحدهای خدمات شهری و مسیل ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه21، لایروبی اساسی مسیل ها، کانال ها و حوضچه های رسوب گیر و زباله گیر به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و آب ماندگی کانال ها، به صورت دستی و مکانیزه انجام شده است.

زابلی در پایان یادآور شد: در مرحله اجرایی عملیات مذکور، بستر مسیل و پایه های "سه رود دره کن، قوری چای و وردآورد" به طور کامل مورد لایروبی، پاکسازی و رسوب برداری قرار گرفت و مسیل های نامبرده جهت هدایت بارش های فصلی و افزایش حداکثری کارکرد و همچنین جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی ناشی از بارش های شدید آماده شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز