سرپرست حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری قیامدشت خبر داد:

برنامه های امسال دهه فجر متنوع تر می باشد

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۸:۵۱
کد خبر: ۷۹۱۹۴۴
برنامه های امسال دهه فجر متنوع تر می باشد
سرپرست حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری قیامدشت گفت: برنامه های متنوعی درخصوص گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قیامدشت به ریاست  حسین فتحی و با حضور حسین سبحانی و سید تقی موسوی، اعضای  این کمیسیون  برگزار شد.

در این جلسه که به بررسی فعالیت های صورت گرفته و برنامه های آتی فرهنگی حوزه مدیریت شهری قیامدشت اختصاص داشت، روح اله حسین زاده،سرپرست حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری قیامدشت  به تشریح این اقدامات و برنامه ها پرداخت.

وی از برنامه ریزی ورزش صبحگاهی در بوستان آزادی، برپایی پیاده روی خانوادگی،برگزاری کلاس های آموزشی ویژه مشاغل خانگی و ساماندهی فعالیت های درحال انجام در فرهنگسرای مهر و ماه خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر، برنامه های متنوعی درخصوص گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر قیامدشت پیش بینی شده است.

سرپرست حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری قیامدشت همچنین از برپایی محفل شبی با قرآن با حضور قاریان ممتاز کشوری در شهر قیامدشت خبر داد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته،این برنامه از شبکه قرآن سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

در این جلسه پس از تشریح دیدگاههای اعضای کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر قیامدشت، مقرر گردید شهرداری قیامدشت نسبت به ارائه طرح تعیین مکانهای پیشنهادی جهت احداث مراکز فرهنگی و اجتماعی در ضلع شرقی شهر قیامدشت و همچنین برگزاری تورهای گردشگری نیم روزه در سطح بخش خاوران و بازدید از مکانهای تاریخی بخش اقدام نماید.

 مشخص نمودن تاریخچه قیامدشت و جانمایی و هماهنگی با نهاد کتابخانه های عمومی  در خصوص احداث کتابخانه عمومی  در ضلع شرقی شهر  نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز