معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد:

لزوم حمایت از واحد‌های تولیدی و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات آنها

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۲:۱۳
کد خبر: ۷۹۲۳۱۴
لزوم حمایت از واحد‌های تولیدی و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات آنها
هدایت الله جمالی پور در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد که به منظور بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی انجام شد ضمن مهم خواندن حوزه صنعت و تولید در توسعه ورفاه عمومی کشور، بر لزوم توجه به این حوزه و حمایت همه جانبه مدیران و نهادها بانکی و مالی از حوزه تولید و کمک به حل و رفع موانع و مشکلات آنها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در این بازدید که به منظور بررسی معضلات و مشکلات واحد های تولیدی انجام گرفت بر لزوم استفاده از همه ی ظرفیت‌های موجود به نفع تولید تاکید کرد و گفت: « حوزه تولید یک پازل بزرگ پیچیده و بین المللی است و نباید اجازه دهیم سهم ایران در این بازار کاهش پیدا کند.

وی افزود :سرمایه گذاری در صنایع هایتک و ایجاد شرکت های دانش بنیان به جای صنایع بزرگ و سرمایه بر در شرایط فعلی به دلیل سرمایه‌بری کمتر، اشتغال‌زایی و سودآوری بیشتر برای کشور مناسب‌تر است.»

جمالی ‌پور هم‌چنین در خصوص اهمیت استفاده از سرمایه خارجی و نیز دانش فنی شرکتهای خارجی در جهت افزایش توان تولید و نیز ارتقاء کیفیت محصولات داخلی عنوان کرد: «نباید از ظرفیت  تکنولوژیکی کشورهای دوست مانند مالزی که تمایل به شراکت اقتصادی با ایران دارند غافل شد و باید از این ظرفیت ها و فرصت‌ها استفاده مناسب کرد.»

معاون استاندار تهران با انتقاد از سیاست‌های توسعه صنعتی گذشته اظهار داشت : توسعه صنعتی کشور از گذشته چون مبتنی بر مزیتها، ظرفیتها، توان و منابع صورت نگرفته است امروز کشور را با برخی بحران ها مواجه کرده است که برای کشورخسارت بار و خطر ساز است

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با تاکید بر حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان افزود: امروز همه ی ارکان دولت از جمله رییس جمهور محترم بر حمایت همه جانبه دولت  از بخش تولید تاکید دارند و این سیاست وراهبرد دولت باید مورد حمایت وتوجه همه ی مسولین  قرار گیرد.

 وی افزود: ما به عنوان مسولین دولت وخادمین مردم باید همه ی اختیارات مان را در راستای حمایت از تولیدکنندگان و رفع مشکلات آنها استفاده کنیم، شرکت‌ها و کارخانجات هم باید از همه فرصتها هرچند کوچک برای بهبود شرایط موجود بهره ببرند.

جمالی پور با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری درحمایت همه جانبه از تولیدیادآوری کرد: « کشور ما امروز در حال عبور از یک پیچ تاریخی است. آینده کشور در گرو حمایت معقول و همه جانبه ازصنعت و تولیدات داخلی  است،لازم است همه نهادها و افراد با هر توان و ظرفیت که دارند در حوزه وظایف خود به نفع تولید قدم بردارد. اگر واحد‌های باظرفیت کامل تولید کنندمی توانند تحولی بزرگ در کشور رقم بزند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز