معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۲۱ :

ارتقای سطح کیفی "ناوگان حمل ونقل عمومی" اولویت مدیریت شهری منطقه غرب تهران است

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۶:۲۵
کد خبر: ۷۹۲۶۳۳
ارتقای سطح کیفی ناوگان حمل ونقل عمومی اولویت مدیریت شهری منطقه غرب تهران است
محمدرضا سالمی، از تشکیل مستمر جلسات هم اندیشی فی مابین "رئیس اداره خطوط سامانه تندرو 5 با معاونین بهره برداری شرکت های تاکسی بیسیم ایرانیان، نصر گستر یاران و تعاونی همکار(اتوبوسرانی)" خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری برنا تهران، محمدرضا سالمی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با بیان خبر فوق گفت: با عنایت به تاکیدات شهردار کلانشهر تهران در خصوص توجه ویژه به موضوع حمل ونقل عمومی و لزوم رسیدگی به وضعیت ظاهری، فنی اتوبوس ها در جهت تکریم ارباب رجوع و درنهایت ارتقای سطح رضایت مندی شهروندان از ناوگان حمل ونقل عمومی شهری، جلسات هم اندیشی مستمری در فواصل زمانی معین با حضور کرمی رئیس اداره خطوط سامانه تندرو 5 در محل دفتر معاونت ترافیک ورودی غربی پایتخت برگزار می شود.

وی در همین خصوص افزود: رئیس اداره خطوط سامانه تندرو 5طی جلسات جداگانه با معاون بهرهبرداری "شرکت تاکسی بیسیم ایرانیان" در خصوص خطوط تحت پوشش (5خط تاکسیرانی) نکاتی را در زمینه لزوم انجام اقدامات اصلاحی به نماینده این شرکت خصوصی ابلاغ کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه21 در ادامه یادآور شد: جلسات هم اندیشی دیگری نیز بامعاونین بهره برداری "شرکت نصر گستر یاران" در خصوص خطوط تحت پوشش 255(پایانه استقلال-پایانه آزادی) و 394(مترووردآورد-محله وردآورد) و همچنین "شرکت تعاونی همکار" در خصوص خطوط تحت پوشش 414(شهرک دریا-پایانه آزادی)، 415(شهرک دریا-مترو صادقیه) و 416(تهرانسر شرقی-مترو صادقیه) برگزار و کلیه اقدامات ابلاغی جهت اصلاح سریع تر و به موقع در ناوگان مذکور مصوب شد.

سالمی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با انجام سریع و به موقع مصوبات این جلسات هم اندیشی، "سامانه حمل ونقل عمومی منطقه21" دچار تحول شود و درنهایت نیز شهروندان از نحوه خدمت رسانی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی ورودی غربی پایتخت رضایت کامل داشته باشند.

 

نظر شما